خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته در دیوان محاسبات برای ارائه راهکارهای قانونی به پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۶۷

مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس در نشستی با رییس دیوان محاسبات کشور شرکت کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهرداد بذرپاش، رییس دیوان محاسبات کشور، پذیرا و میزبان سرپرستان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا درباره مسائل، مشکلات و موانع پیش روی باشگاه‌ها به ویژه این دو باشگاه گفتگو و تبادل نظر صورت بگیرد.

مهدی رسول‌پناه در این جلسه همراه با حسین خبیری از معاونان باشگاه حضور پیدا کرد و از استقلال نیز احمد مددی سرپرست جدید این باشگاه در نشست شرکت داشت. رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، پس از تبریک انتصاب بذرپاش به عنوان رییس جدید دیوان محاسبات کشور، توجه و نظارت ویژه این دیوان در حوزه فوتبال را امری لازم و راهگشا برای عبور از مشکلات دانست.

در جریان هم‌فکری و تبادل نظر صورت گرفته در این جلسه، ضمن تاکید بر نقش نظارتی دیوان محاسبات در راستای اجرای قانون و حفظ سرمایه‌های دو باشگاه، مقرر گردید با توجه به تنگناهایی که وجود دارد و باعث ایجاد اختلال در انجام امور و در نتیجه اتلاف سرمایه‌های مادی و معنوی در ورزش ، فوتبال و به ویژه این دو باشگاه دولتی می‌شود، با نظر متخصصین امر، راهکارهای منطبق بر چارچوب‌های قانونی، برای رفع موانع و تسهیل در انجام امور و چابکی بیشتر برای اجرای برنامه‌ها و اقدام‌های لازم اندیشیده شود و از طریق وزارت ورزش و جوانان در ورزش، فوتبال و این دو باشگاه به کار گرفته شود.

بر این اساس قرار شد؛ کمیته‌ای از معاونین و مشاوران دیوان محاسبات کشور نسبت به ارایه راهکارهای قانونی برای باشگاه‌های ورزشی، فوتبالی و به خصوص پرسپولیس و استقلال اقدام کنند. در جریان این جلسه مهرداد بذرپاش اعلام کرد دیوان محاسبات از هیچ کمکی برای توسعه و بهره وری تمامی باشگاهها در چارچوب و ضوابط قانونی دریغ نمی‌کند و هدف این است که برای اجرای قانون، انجام بهتر امور، افزایش بهره وری و حفظ سرمایه‌های عمومی کشور، یار و یاور مدیران و سازمان‌ها باشند. وی همچنین با تبریک موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، آن را موفقیتی برای ورزش و فوتبال ایران و همچنین برای جوانان و متخصصان ایرانی دانست.

رییس دیوان محاسبات کشور ضمن ابراز خرسندی از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد نماینده فوتبال ایران در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز به پیروزی و قهرمانی دست پیدا کند و این توفیق برای ورزش و فوتبال کشور در دوره‌های بعد با صعود تعداد بیشتری از نمایندگان ایران به مراحل بالاتر، افزون شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز