خبرگزاری کار ایران

تاریخسازی لک در پرسپولیس با شماره 81

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۸۳

گلر پرسپولیس عملکرد درخشان خود در رقابت‌های آسیایی را

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در شرایطی پس از تاثیرات ویروس کرونا بر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وارد این رقابت‌ها شد که تعدادی از نفرات کلیدی خود از جمله علیرضا بیرانوند، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست داد و تصور ساختن پرسپولیس قدرتمند دیگری بدون حضور این افراد هم کار سختی بود.

گل‌محمدی برای جانشینی این بازیکنان دست روی نفراتی گذاشت که حتی بهترین گزینه‌های موجود و در دسترس جایگزینی نفرات جدا شده نبودند و از همان اول تردید‌هایی نسبت به عملکرد آنها و انتقاداتی بابت جذبشان وجود داشت.

یکی از این نفرات حامد لک بود که در سال‌های اخیر در ترکیب تیم‌های مختلف عملکرد او را دیده بودیم. یکی از گلرهای باتجربه و سرشناس لیگ که عمدتاً عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشته ولی مطمئن و کم نوسان ظاهر نشده بود و بعضاً گل‌هایی دریافت کرده بود که باعث شد خیلی‌ها تصور کنند لک در اندازه ترکیب اصلی پرسپولیس نیست.

این بازیکن اما از همان اول وارد ترکیب اصلی شد و با درخشش در ترکیب این تیم کارش را شروع کرد. 5 کلین شیت و تنها یک گل خورده در 6 بازی که آنهم از روی نقطه پنالتی بود باعث شد اعتمادها به او در دروازه پرسپولیس جلب شود و اوج کار لک و نمایش درخشانش را در دیدار روز گذشته با النصر دیدیم که با دریافت ضربه پنالتی چهارم تیم حریف جواز صعود تیمش به فینال را گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز