خبرگزاری کار ایران

حمایت اسکولز از دو ستاره خاطی تیم ملی انگلیس

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۴۶

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از عدم دعوت دو بازیکن جوان به اردوی اخیر سه شیرها انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، فیل فودن و میسون گرینوود، دو بازیکن جوان تیم ملی فوتبال انگلیس ماه گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اردوی سه شیرها اخراج شدند و نام آنها از لیست خط خورد.

لیست جدید تیم ملی انگلیس از سوی گری ساوتگیت در حالی اعلام شده است که نام این دو بازیکن در آن جای ندارد.

پل اسکولز، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد از عدم دعوت این دو بازیکن انتقاد کرد و به حمایت از آنها پرداخت: اسکولز: دو عدد از بهترین استعداد های جهان، کار اشتباهی انجام دادند و مجازات خود را هم پذیرفتند. اما انگلیس آنقدر از خلاقیت و حضور گلزنان درخشان برخوردار است که ما می توانیم آنها را کنار بگذاریم و دوباره مجازاتشان کنیم، همچنین تیم را. 

گرینوود و فودن هر دو استعداد های بسیار نابی هستند و به نظرم اتفاقی که افتاده به دو بخش تقسیم می شود. اول که ما به همه بازیکنان تیم هایمان در هر سنی که هستند یک پیام واضح ارسال کردیم که این راه و رسم حضور در تیم ملی نیست. اما پس از چیزی که پیش آمد ما باید به این دو پسر کمک کنیم. جوانان اشتباهاتی مرتکب می شوند.

من با پرنسز تراست (یک خیریه در انگلیس) همکاری های زیادی داشته ام و آنها در کار با این جوانان عالی کار می کنند. آنها به اندازه کافی به خاطر کارشان تاوان پس داده اند. به نظرم وجود یک دوره برای فکر کردن به اشتباهشان لازم بود، چیزی که به آنها این فرصت را می دهد در باشگاهشان دوباره سرپا شوند و از فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز