خبرگزاری کار ایران

عملکرد مدیران جای دفاع ندارد

بیانی:استقلال با این همه مشکل همین که به آسیا اعزام شد جای شکرش باقی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۶۰

پیشکسوت استقلال معتقد است خیلی ها در نتیجه نگرفتن آبی پوشان در فصل گذشته مقصر هستند.

به گزارش ایلنا،شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال می‌گوید شرایط این تیم در حال حاضر رضایت‌بخش نیست و باید هر چه زودتر تکلیف تیم مشخص گردد نوری معتقد است بهترین گزینه در حال حاضر حضور مربی ایرانی است زیرا شناخت خوبی از تیم دارد.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من در مورد استقلال هیچ صحبتی نمی‌توان انجام داد این تیم در حال حاضر چیزی ندارد که بخواهیم در موردش صحبت کنیم نه مدیرعامل دارد نه سرمربی.وضعیت بازیکنانش هم هنوز مشخص نیست. این در حالی است که کمتر از سه هفته دیگر هم لیگ برتر فصل آینده استارت خواهد خورد.

فکر می‌کنید در این بین چه کسی مقصر است؟

خیلی از افراد می‌توانند در این بین مقصر باشند این تیم از لحاظ تامین منابع مالی مشکل دارد در ثانی هیات مدیره‌اش هم باهم همخوانی ندارند. هواداران خیلی نگران تیم هستند و این نگرانی هم به حق است. فقط امیدوارم تیم سروسامان بگیرد.

از عملکرد سعادتمند رضایت دارید؟

به نظرم ایشان نتوانست عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد بدهکاری‌ها همچنان ادامه دارد بازیکنانی هم که جذب تیم شدند آن طور که من شنیدم همگی با رقم‌های بالا بوده است. پول‌هایی هم که به بازیکنان خارجی پرداخت شده است همگی از محل درآمدهای تیم در فیفا بوده ایشان در مورد استراماچونی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. روزهای زیادی را وعده داد که این مربی را باز می‌گردانند اما در عمل این اتفاق نیفتاد و ما فقط زمان را از دست دادیم.

در این بین به نظرتان مربی ایرانی در این برهه به صلاح است یا خارجی؟

مربی خارجی که نمی‌توانیم بیاوریم و فقط می‌ماند مربی ایرانی در بین این گزینه هایی که من دیدم به نظرم خود فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای هدایت تیم است زیرا که شناخت خوبی هم از تیم دارد و بازیکنان با وی راحت هستند.

گفته می‌شود رقم بازیکن ایرانی خیلی بالا رفته است؟

وقتی نتوانی بازیکن خارجی بیاوری همین اتفاق هم می‌افتد و قیمت بازیکن بالا می‌رود البته مطمئن هستم این قانون به زودی برداشته خواهد شد زیرا در این بین با این قیمتی که بازیکنان پیدا کردند کار برای مدیران سخت خواهد شد.

به نظرتان نامجومطلق توانست در آسیا نتایج خوبی را کسب کند؟

بضاعت استقلال همین بود همین که این تیم با این همه مشکلات و اتفاقاتی که برایش به وجود آ‌مده بود به این مسابقات اعزام شده بود جای شکرش باقی است آنها در دیدار مقابل پاختاکور بدشانسی آوردند و گرنه می‌توانستند در مرحله بعدی حضور داشته باشند. به هر حال فصل فوتبالی برای استقلال تمام شد و باید برنامه‌ریزی را برای فصل آ‌ینده انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز