خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی: النصر از پرسپولیس و قدرت این تیم می‌ترسد/ بازیکنان خودشان باشند امشب جشن صعود به فینال را می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۹۰

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد تقابل امروز پرسپولیس - النصر صحبت کرد.

رضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل امروز پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: بازی با النصر از نظر من یک بازی خیلی سخت است چرا که این تیم همیشه در لیگ قهرمانان آسیا از تیم‌های سرسخت و قدرتمند بوده و امسال هم که دیدید چه عملکرد خوبی تا اینجای کار داشتند و توانستند به نیمه نهایی برسند.

وی در مورد خاطره خودش از بازی با النصر هم گفت: ما خاطره خوشی از تقابل با النصر داریم و آن بازی که خودم هم در پرسپولیس حضور داشتم توانستیم مقابل تعداد تماشاگران زیادی که به ورزشگاه آمده بودند شادی آنها را با گل خوب مهدی جبران کنیم و دست پر از زمین خارج شویم و بازی خیلی خوبی بود و امیدوارم امروز هم یک خاطره خوش دیگر از بازی با النصر در خاطر پرسپولیسی‌ها ثبت شود.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس هم توضیح داد: تیم حال حاضر پرسپولیس تیم خوبی است و بهترین نتایج ممکن را گرفته و بازیکنان با توجه به نتایج اخیر در اوج روحیه و اعتماد به نفس قرار دارند و این موضوع خیلی به آنها در بازی مقابل النصر کمک می‌کند و امیدوارم دست پر خارج شوند و دومین فینال آسیایی در چند سال اخیر را جشن بگیریم.

نورمحمدی در مورد خط دفاعی حال حاضر سرخپوشان هم گفت: خط دفاعی پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان هم شرایط سنی و هم شرایط تجربی خوبی دارند و به خوبی با هم هماهنگ شدند. سعید آقایی و سیامک نعمتی هم بازیکنانی هستند که میدان های بین اللمی را دیده‌اند و فکر می‌کنم خط دفاعی خوبی تشکیل شده و در کنار اینها یک مهره کار کشته و با تجربه مثل سیدجلال حسینی هم می‌تواند کمک کند و فکر می‌کنم این بازی هم بتوانند کلین شیت کنند و بدون گل خورده از زمین خارج شوند.

وی نظر خود را در مورد شرایط بازی امروز را اینطور مطرح کرد: پرسپولیس در دیدارهای اخیر خوب کار کرده خصوصاً در دو بازی آخر مقابل السد و پاختاکور اوج نمایش پرسپولیس بود و در حساس‌ترین دیدارهای ممکن عملکرد فوق‌العاده‌ای از تیم و بازیکنان شاهد بودیم و به نظرم النصر همین الان خیلی از پرسپولیس ترس و واهمه دارد و با ترس وارد زمین می‌شود. من عقیده دارم پرسپولیس اگر خودش باشد می‌تواند النصر را شکست دهد و بار دیگر راهی فینال شود.

نورمحمدی در پایان در مورد اینکه چه نتیجه‌ای برای بازی امروز پیش بینی می‌کند هم گفت: نتیجه خیلی مهم نیست و فقط مهم بردن و صعود پرسپولیس است حالا با هر نتیجه و هر اختلاف گلی که این نتیجه به دست بیاید خوب است. امیدوارم عیسی آل کثیر بتواند درخشش دیدارهای قبلی خودش را در این بازی هم تکرار کند چرا که در اوج شرایط روحی قرار دارد. آل کثیر جای علیپور وارد پرسپولیس شده و مشخصاً انتظار زیادی از او می‌رود و تا الان هم به خوبی به این انتظارها جواب داده و اگر این بازی هم گلزنی کند با شرایط روحی فوق العاده وارد لیگ می‌شود و برای خودش و تیم اتفاق خوبی است. در کل امیدوارم امشب صعود به فینال را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز