خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید استقلال و چاه پولی که نیاز دارد

مددی و چالش 150میلیاردی برای آرامش استقلال/ آبی‌ها قادر به ماموریت بزرگ هستند؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۳۳

در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران به چه اندازه بودجه نیاز دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حال حاضر مدیرعامل ندارد، وضعیت سرمربی هنوز مشخص نیست و همینطور بازیکنان هم با وضعیت نامعلومی رو به رو هستند.

یکی از اصلی‌ترین مباحث مورد نیاز برای شروع یک فصل فوتبالی در باشگاه‌ حرفه‌ای آن هم مانند باشگاه استقلال، تخصیص بودجه برای بازه زمانی مشخص است که بخش‌های مختلفی را در خود جای می‌دهد.

بخش اولی که استقلال برای شروع فصل آینده نیاز دارد تا به آن رسیدگی شود مطمئنا رفع محرومیت نقل و انتقالاتی است. در هفته گذشته احمد سعادتمند اعلام کرد این باشگاه باید رقم 26 میلیارد تومان را بتواند جمع آوری کرده و پرداخت کند تا محرومیت پنجره نقل و انتقالات این باشگاه برطرف شود. در حال حاضر به ترتیب باید 17 میلیاردتومان به شفر،4 میلیارد به بودوروف و 4.3 میلیارد هم به پاختاکور پرداخت شود تا این مشکل حل و فصل شود.

بخش دوم جلوگیری از شکایت‌های جدید است که می‌توانند همانند شفر این تیم را به محرومیت دچار کنند. سعادتمند همینطور اعلام کرد شکایاتی که در راه باشگاه هستند؛ جپارف 2.7 میلیارد تومان، میگوئل کولی 1 میلیارد و لئوناردو پادوانی 2.9 میلیارد از این باشگاه طلبکار هستند.

اولویت سوم تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته خواهد بود. بازیکنان داخلی استقلال بین 80 تا 85 درصد دریافتی داشته‌اند و دو بازیکن خارجی این تیم هم ارقام قابل توجهی را طلبکار هستند. شیخ دیاباته طی نامه‌ای که برای باشگاه ارسال کرده بود 438 هزار دلار مطالباتش را درخواست کرد و تهدید کرد در غیر این صورت به شکل یکطرفه قراردادش را فسخ می‌کند. به غیر از او هروویه میلیچ دیگر طلبکاری است که میزان دقیق مطالبات او مشخص نیست اما او هم همانند شیخ می‌تواند در صورتیکه باشگاه به تعهداتش عمل نکند به همکاری پایان بدهد.

اولویت چهارم ثبت قرارداد با بازیکنان جدید و پرداختی اولیه به آنها خواهد بود. از بین 5 خرید جدیدی که این باشگاه داشته مطمئنا آنها بخشی از قراردادشان را برای ابتدای فصل درخواست می‌کنند و در کنار آنها بازیکنان جدید هم خواستار مبالغی خواهند بود.

اولویت پنجم مطمئنا به تامین بودجه برای سفرها، اسکان در هتل‌ها، تامین مخارج کارکنان باشگاه و مخارج اینچنینی خواهد بود که همه این مسائل برای مدیرعامل جدید باشگاه به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

استقلال برای تسویه حساب با طلبکاران خارجی 50 میلیارد نیاز دارد و تسویه حساب با میلیچ و دیاباته هم حدود 15 میلیارد تومان هزینه برآورد می‌شود. قابل پیش بینی است که تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته 10 میلیارد بودجه نیاز داشته باشد و 75 میلیارد تومان هم برای پرداخت مطالبات بازیکنان جدید و بازیکنان فعلی در فصل آتی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز