خبرگزاری کار ایران

قرار است ۲۵ میلیارد هزینه کنیم

ویسی:با معرفی لک، سرلک و آل کثیر من را مسخره می‌کردند! / شرایط پرسپولیس ایده آل است

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۷۴۲

سرمربی تیم پیکان تهران ضمن واکنش به اختلافات با هیات مدیره این باشگاه، درباره بازیکنانی که به فوتبال ایران معرفی کرده و امروز در سطح اول حضور دارند صحبت کرد.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم پیکان در انجام تمرینات پیش فصل اظهار داشت: شکرخدا شرایط خوبی داریم و تمرینات بدنسازی را انجام می‎‌دهیم. نقل و انتقالات را پیش بردیم و تقریبا کارمان تمام شده است.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات مدنظر او به باشگاه ملحق شده‌اند یا خیر، گفت: ببینید در بازار نقل و انتقالات هیچ زمان شما تمام آن چیزی که می‌خواهید را نمی‌توانید به دست بیاورید و برای ما هم چنین چیزی اتفاق افتاده است. ما حدود 70-80 درصد خواسته‎‌هایمان دست پیدا کرده‌ایم و تا الان یک مدافع وسط خواسته‌ایم که پیدا نکردیم ضمن اینکه بازیکنان ایرانی خیلی گران شده‌اند نتوانستیم بازیکن در این پست فعلا جذب کنیم.

او ادامه داد: با بودجه‌ای که ما داشتیم خریدهای خوبی انجام دادیم و درست است که ما صد میلیارد نداریم اما قرار است که نهایت 25 میلیارد هزینه کنیم.

ویسی درباره وضعیت علی حمودی که در تمرینات این تیم هم حضور ندارد، گفت: علی کاپیتان تیم ما بود و از نظر اخلاقی و فنی تا جایی که توان داشت به ما کمک کرد. ما سه چهار بازیکن جوان خیلی خوب در آن پست داریم که قرارداد دارند و با باشگاه همکاری می‌کنند. ما یک کمیته فنی داریم که آنها هم تصمیم گیری می‌کنند؛ علی در حال حاضر با ما نیست و چون بازیکن بسیار خوب و با اخلاقی است امیدوارم هر جایی که حضور دارد موفق باشد.

سرمربی تیم پیکان تهران درخصوص آخرین وضعیت سعید واسعی همچنین گفت: واسعی سه تیم با او صحبت کرده‌اند؛ باشگاه درخصوص او تصمیم گیری می‌کند. از نظر فنی و اخلاقی او رامی‌خواهم و اگر بتواند در پیکان بماند که خوشحالی می‌شویم و اگر باشگاه بخواهد درآمدزایی کند و او دنبال جدایی باشد، من هم رضایت می‌دهم که پیشرفت کند. استقلال اگر او را می‌خواهد باید با باشگاه توافق کند چون به هر حال برای او زحمت کشیده شده است. الان ما برای هر خرید حداقل 5 میلیارد هزینه کنیم و چون نمی‌توانیم چنین کاری انجام بدهیم پس باشگاه برای به دست آوردن بودجه به دنبال درآمدزایی است که از طریق فروش بازیکنان هم این مشکل برطرف می‌شود.

ویسی درباره حضور اکبرمحمدی به عنوان مدیرعامل در پیکان گفت: او یکی از مدیران فوتبالی است که قبلا هم با او در ارتباط بودم. در چند کلاس آموزشی با هم بودیم و اخلاق یکدیگر را خوب می‌شناسیم. یک مدیر جوان است که ما با تمام وجود به او کمک می‌کنیم که موفق باشد. 

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد با محمد اختلاف نظر داشته است، گفت: درمورد لیستی که قرار بود طبق آن بازیکن جذب کنیم، آنها نسبت به بودجه باشگاه حساس بودند و من هم اما آن بازیکنان را می‌خواستم که البته به بودجه ما نمی‌خورد؛ روی همین مساله اختلاف نظر داشتیم. به هر حال طبیعی است چون یک پدر و پسر وحتی دو برادر هم با هم اختلاف نظر دارند. من یک مربی حرفه‌ای هستم و کارم را طبق قرارداد انجام می‌دهم و اگر با گزینه‌های دیگری در گذشته مذاکره کرده باشند برای من ناخوشایند نیست.

ویسی درباره پیش بینی از آینده پیکان در لیگ بیستم گفت: فعلا که هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینیم که چشم انداز تیم‌ها چطور است و هزینه‌کرد تیم‌ها در نقل و انتقالات هم نمی‌تواند ملزومه موفقیت باشد. 

سرمربی پیکان درباره صعود تیم پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط آنها خوب نیست، چرا که ایده آل است. خیلی خوشحالم که این تیم بازیکنانی را در اختیار دارد که من آنها را به فوتبال معرفی کرده‌ام. من در گذشته حامد لک را از شوش به فوتبال آوردم و من را مسخره می‌کردند که این چه بازیکنی است اما حالا می‌بینید که یک مهره کارساز است. میلاد سرلک را من به این فوتبال معرفی کردم و خداراشکر می‌کنم که الان مثمرثمر هستند و پیشرفت خوبی داشته‌اند. همینطور عیسی آل کثیر و دیگر فوتبالیست‌هایی که امروز برای خودشان یک فوتبالیست قابل هستند و  از این بابت خیلی خوشحالم و به خودم می‌بالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز