خبرگزاری کار ایران

احسان و ۳ گلی که وارد دروازه حریف عربستانی کرد؛

پهلوان، اسلحه همیشگی یحیی مقابل النصر

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۶۱۴

سرمربی و هافبک پرسپولیس سابقه درخشانی در شکست دادن تیم النصر دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 روز شنبه به مصاف النصر عربستان برود و برای فینالیست شدن نیاز دارد از این مرحله از رقابت‌ها عبور کند.

النصر عربستان یک حریف قدرتمند و سرسخت برای سرخپوشان محسوب می‌شود ولی جالب است بدانید که یحیی گل‌محمدی و یکی از شاگردانش یعنی احسان پهلوان با رویارویی با النصر عربستان و شکست دادن این تیم بیگانه نیستند.

زمانی که یحیی گل محمدی هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت در لیگ قهرمانان سال 2016 این تیم به مصاف حریف عربستانی رفت. جایی که بازی‌ها به دلیل اختلافات سیاسی ایران و عربستان در زمین بی‌طرف برگزار شد.

در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط در عمان، ذوب‌آهن با دو گل احسان پهلوان و یک گل کاوه رضایی النصر را مغلوب کرد.

گل اول احسان پهلوان به النصر در بازی رفت دو تیم در سال 2016

 

گل دوم احسان پهلوان به النصر در بازی رفت دو تیم در سال 2016

 

در بازی برگشت در ورزشگاه راشد دوبی نیز این نتیجه تکرار شد و ذوب‌آهن این بار با گل‌های احسان پهلوان، مسعود حسن‌زاده و هاشم بیک‌زاده النصر را شکست داد.

گل احسان پهلوان به النصر در بازی برگشت دو تیم در سال 2016

احسان پهلوان با زدن 3 گل در دو بازی به النصر عربستان به نوعی قاتل این تیم لقب گرفت و نقش بسزایی در برتری ذوب آهن مقابل نماینده عربستان داشت.

حالا بعد از گذشت 4 سال یحیی گل محمدی این بار در قامت سرمربی پرسپولیس به مصاف النصر می‌رود و این بار هم از قضا احسان پهلوان شاگرد او در این تیم است و مصافی دوباره با حریف گذشته خودشان دارند. باید دید پهلوان می‌تواند بار دیگر در قامت متخصص گلزنی به النصری‌ها نمایان شده و زمینه حضور تیمش در فینال را با درخشش و گلزنی در این بازی ایفا کند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز