خبرگزاری کار ایران

بشار رسن: حریف قدرتمندی داریم؛ تلاش می‌کنیم به فینال برسیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۶۳

هافبک عراقی تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با شکست تیم النصر عربستان آنها پس از دو سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

به گزارش ایلنا، بشار رسن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد. او در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است.

او ادامه داد: ما راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم.

هافبک عراقی پرسپولیس درخصوص رویارویی با النصر اضافه کرد: کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

از بشار پرسیده شد که به همراه تیم نیروی هوایی عراق سابقه قهرمانی در AFC Cup رو داره ولی با پرسپولیس هنوز نتونسته طعم قهرمانی در آسیا را بچشد که او پاسخ داد: بله من در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC Cup شدم ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی‌ها خیلی بالاتر است. ما قبلا هم یک بار به فینال رسیدیم ولینتوانستیم قهرمان شویم. می‌دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و می‌بینید که تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند. همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن برد تیمشان بوده‌اند و الان هم با وجود همه مشکلات و با وجود کرونا همیشه انرژی مثبت می‌فرستند.

بازیکن پرسپولیس همینطور درباره سیتستم خنک کننده ورزشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سیستم خنک کننده ورزشگاه‌ها در قطر خیلی شرایط را برای بازیکنان راحت کرده و همه بازیکنان با وضعیت بهتری در بازی‌ها حاضر می‌شوند. البته بازی‌ها فشرده است و کار همه تیم‌ها سخت بوده. در اینجا دوست دارم از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که ۲۴ ساخته تلاش می‌کنند. بدون شک وقتی ما می‌بریم فقط بازیکنان یا کادر فنی باعث نیستند و همه عوامل تیم در کنار هم کمک کرده‌اند که برد حاصل شود.

او گفت: ما با یک امتیاز به دوحه آمدیم و از همان ابتدا هر بازی برای ما یک فینال بود. ولی خداراشکر بازی‌های خیلی سختی را بردیم. حتی به دحیل دوباره باختیم ولی باز هم به مسابقات برگشتیم و با شکست شارجه به مرحله بعد رسیدیم. ما ۵ بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم و کار سختی بود که هماهنگ شویم ولی کادر فنی و آنالیز کار بزرگی کردند که توانستند در مدت کوتاهی این هارمونی را در تیم ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز