خبرگزاری کار ایران

رحمان محمدی راد : بازیکنان سپاهان مقابل شهرداری ارومیه با کیفیت ظاهر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۰۰

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان می گوید : در هفته پنجم مقابل شهرداری ارومیه به برد ارزشمندی دست یافتیم.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه،اظهار داشت:  بازی راضی کننده ای مقابل شهرداری ارومیه به نمایش گذاشتیم و در این دیدار بازیکنان سپاهان با کیفیت بودند و امیدوارم این روند در دیگر هفته های لیگ برتر ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: امسال ، سال خاصی است و در پیش فصل نتوانستیم بازی های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم و در هفته های گذشته خودمان از کیفیت بازی هایی که ارائه دادیم راضی نبودیم ولی در هفته پنجم بازی بسیار خوبی انجام دادیم  راضی کننده عمل کردیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه بخوبی مقابل تیم شهرداری ارومیه بازی را کنترل کردیم،بیان کرد: بردن تیمی مثل ارومیه با توجه به مهره هایی که دارد خوشحال کننده بود ، از بعد ست دوم که بازی پایاپایی بود ، حملات سطحی تیم ارومیه را پوشش دادیم و با اختلاف امتیاز روند بازی را در اختیار خودمان گرفتیم و از ست سوم توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم.

رحمان محمدی راد ادامه داد: برد و باخت های که در مرحله گروهی اتفاق می افتد طبیعی است و باید از این بازی ها تجربه کسب کرد  تا به مراحل حساس پلی آف برسیم و تیم آماده ای را را روانه مرحله پلی آف کنیم البته هر چی از لیگ‌می گذرد ‌کیفیت بازی ها بالاتر می رود.

وی با اشاره به شرایط کرونا در کشور،افزود: با توجه به شرایط کشور امیدوارم توقفی در لیگ برتر به وجود نیاید و تیم ها بازیکنان خود را از دست ندهند، کمبود بازیکن سکته  موقتی برای تیم هاست و ممکن است لطمه بزند.

سرمربی تیم‌ والیبال سپاهان با بیان اینکه باشگاه سپاهان با برنامه کار خود را در والیبال آغاز کرده است،متذکر شد: ما باشگاه با برنامه ای هستیم و در سال دوم برنامه ای که تعیین و تدوین شده هستیم ،باتوجه به اهدافی که مشخص کردیم باید در انتها لیگ به اهداف خود برسیم،  هفته آینده مقابل تیم ورامین قرار خواهیم گرفت ، ما سوم جدول رده بندی هستیم و ورامین چهارم است و امیدوارم بازی با کیفیتی دو تیم در هفته ششم به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز