خبرگزاری کار ایران

مهاجمی که خیلی زود ستارخ پرسپولیس شد؛

قدم های محکم آل کثیر برای آقای گلی آسیا

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۹۲

مهاجم پرسپولیس این روزها در حالی تبدیل به ستاره تیمش شده است که تردیدهایی در مورد کیفیت او پیش از این وجود داشت و حالا در نبرد برای آقای گلی آسیاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس این روزها به فرشته نجات این تیم و محبوب‌ترین بازیکن در اردوی سرخ‌ها تبدیل شده که با گل‌هایش این تیم را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.

مهاجم جدید پرسپولیس شب گذشته هر دو گل این تیم در مصاف با پاختاکور قدرتمند را به ثمر رساند و زمینه صعود تیمش از مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد و حالا باید آماده مصافی دشوار با النصر عربستان در مسیر رسیدن به فینال شود و در این راه هم امید اول گلزنی سرخپوشان بی شک خود آل کثیر است. به مسیر تبدیل شدن عیسی به ستاره خط حمله پرسپولیس می‌پردازیم:


آل کثیر با نفت تهران در لیگ برتر شناخته شد و درخششی مقطعی در این تیم داشت ولی مشکلات عدیده نفت که بعدهاً منجر به انحلال این تیم شد روی آل کثیر هم تاثیر منفی گذاشت و بعد از آن هم در پیکان تهران نتوانست درخشش گذشته خودش را تکرار کند و به صنعت نفت آبادان رفت تا زیر نظر اسکوچیچ به روزهای اوج خودش برگردد.

آل کثیر در طول سال‌های اخیر بارها در فهرست خرید استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر از جمله تراکتور و سپاهان قرار داشته ولی حضورش در تیم‌های مدعی لیگ کمی دیر و در 30 سالگی برایش اتفاق افتاد. جایی پرسپولیس ترابی و علیپور را به عنوان اصلی ترین عناصر تهاجمی خود از دست داده بود و تلاش این باشگاه برای جذب شهریار مغانلو هم بی نتیجه ماند تا سراغ مهاجم فصل گذشته صنعت نفت بروند.

در جدول گلزنان لیگ نوزدهم آل کثیر با 12 گل به همراه علیپور در رتبه سوم قرار گرفت. با 3 گل زده کمتر از دیاباته آقای گل و یک گل زده کمتر از شهریار مغانلوی پیکان ولی در نهایت او بود که باید جای خالی علیپور در خط حمله را پر می‌کرد و البته تردیدهایی نسبت به اینکه توانایی این کار را داشته باشد در مورد او وجود داشت.


آل کثیر به پرسپولیس آمد و به دلیل نیاز مبرم تیم از همان دیدار اول آسیایی در ترکیب اصلی به میدان رفت. دو بازی ناکام مقابل التعاون در گلزنی که سرخپوشان در آن دو برتری یک بر صفر به ثبت رساندند. اولی با گل دقایق پایانی شجاع خلیل زاده پیش تاخته و دومی با گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی. 

ناکامی خط حمله پرسپولیس در گلزنی انتقادها را شکل داده بود و همه از افت محسوس خط آتش این تیم در نبود ترابی و علیپور حرف می‌زدند.

در بازی با الدحیل هم اتفاق خاصی نیافتاد و موقعیت عیسی در این بازی به جای تور به تیر دروازه چسبید تا این بار شکست یک بر صفر سرخپوشان مقابل الدحیل انتقادها را به اوج برساند ولی عیسی و سایر جدیدهای پرسپولیس رفته رفته در حال اخت شدن با تیم و تاکتیک های یحیی بودند.

بازی با الشارجه شروع درخشش بازیکنان جدید پرسپولیس از جمله آل کثیر بود. عیسی در آن بازی یکی از گل‌های تیمش را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند و برتری 4-0 مقابل حریف اماراتی باعث شد سرخپوشان به عنوان تیم اول گروه صعود کنند.

گلزنی عیسی مقابل تیم اماراتی شروع درخشش او بود و در بازی بعدی مقابل السد هم ادامه داشت. آل کثیر در آن بازی تک گل پیروزی بخش تیمش را زد و دو بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید و به قول خودش اگر بدشانس نبود می‌توانست هت تریک کند.

شب گذشته هم این درخشش ادامه دار بود و 2 گل عیسی به پاختاکور نسخه حریف ازبکستانی را پیچید و سرخپوشان را راهی مرحله نیمه نهایی یا همان فینال غرب آسیا کرد.


آل کثیر در حال حاضر با 3 گل زده پایین تر از عبدالرزاق حمدلله و بغداد بونجاح در کنار دو بازیکن دیگر السد یعنی اکرم عفیف و حسن الحیدوس و چند بازیکن دیگر در کورس آقای گلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

عیسی دیرتر از رقبایش به این جدول اضافه شد چرا که پیش از کرونا و در دو هفته اول مسابقات در لیگ قهرمانان حاضر نبود و چه بسا اگر حضور داشت الان وضعیت بهتری در جدول برای خودش رقم زده بود.

با این حال رقبای السدی عیسی از رقابت کنار رفتند و حالا او فقط عبدالرزاق حمدلله را پیش روی خود می بیند که در تیم النصر بازی می‌کند و پرسپولیس باید برای رسیدن به فینال مقابل این تیم قرار بگیرد.

آل کثیر بازی نیمه نهایی و شاید فینال را در پیش دارد تا با ادامه روند گلزنی خود به آقای گل لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود و این یک رویای دور از دسترس نیست، بلکه یک هدف پیش رو است.

قدم های محکم آل کثیر برای آقای گلی آسیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز