خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل و سرمربی تراکتور با استاندار آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۹۵۱

مدیرعامل و سرمربی تراکتور با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان امروز (یکشنبه، 9 مهر) با حضور در استانداری آذربایجان شرقی با محمدرضا پورمحمدی دیدار کرد. استاندار آذربایجان شرقی ضمن خوش‌آمدگویی به منصوریان، از سرمربی جدید تراکتور استقبال کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی گفت: با این حمایت‌ها، بازیکنان و مربیان، بار مسئولیت را بیش از پیش روی شانه‌های خود احساس کردند و با تمام توان بازی کردند که نتیجه آن قهرمانی تیم بود.

معصوم سهرابی گفت: امسال کار تراکتور سخت‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته است و با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، نیازمند حمایت بیشتر از سوی مدیریت ارشد استان هستیم.

وی، حضور میهمانان و مسافران خارجی و دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش مسابقات آسیایی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بیشتر تبریز به مردم کشورهای مختلف دانست.

علیرضا منصوریان هم در این دیدار با اشاره به امکانات بی‌نظیر سخت‌افزاری تراکتور در ایران، اظهار داشت: امانتی ارزشمند را تحویل گرفته‌ایم که به یاری خدا با قهرمانی به مردم آذربایجان تحویل خواهیم داد.

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: بیشترین موفقیت‌های دوره بازیگری من در استقلال بوده و با این تیم شناخته می‌شوم و اکنون می‌خواهم با قهرمانی و موفقیت در تراکتور، در دوره مربیگری نیز با نام تراکتور شناخته شوم.

وی با ذکر خاطره‌ای از بازی تراکتور و نفت تهران که وی مربیگری تیم نفت را در آن بازی بر عهده داشت، گفت: با تمهیدات قبلی، حدود ۵۰ نفر تماشاگر را جمع کرده بودیم که طرفداران پرشور تراکتور تمامی استادیوم را پر کردند و تماشاگران ما مجبور به تشویق تراکتور در بین آنها شدند و این ثروتی بزرگ برای تراکتور است.

منصوریان با اشاره به ابراز محبت طرفداران تراکتور به وی در مدت حضورش در تبریز، گفت: چند برابر محبت‌هایی که در تهران و اصفهان مشاهده کرده‌ام را از سوی مردم تبریز و آذربایجان دیده‌ام و ان‌شاءالله جواب این محبت‌ها را با قهرمانی خواهم داد.

وی در پایان گفت: من داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

استاندار آذربایجان  هم گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می‌ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت‌های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد.

وی یادآور شد: منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

پورمحمدی، ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز