خبرگزاری کار ایران

امیدوارم AFC صحنه را ببیند و کارتم را ببخشد

نعمتی: از اخراجم در بازی با السد هنوز هم در شوک هستم/ می‌خواهیم دوباره به فینال برسیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۹۶

مدافع پرسپولیس عقیده دارد اخراجش مقابل السد اشتباه بود و AFC باید در آن تجدید نظر کند.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی، مدافع پرسپولیس درباره بازی مقابل السد و برتری مقابل این تیم اظهار داشت: برد مقابل السد را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم توانسته باشیم هواداران را برای لحظه ای شاد کرده باشیم. بازی خوبی بود و ما به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و مهارشان کردیم. دنبال فرصت بودیم که گل بزنیم. چند موقعیت مناسب هم داشتیم که گل نشد اما در دقیقه 88 گل عیسی ما را به مرحله بعدی رساند. بازی سنگینی بود و السد تیم خوبی بود و یکی از بهترین تیم های غرب آسیا که نه، کل آسیا بود و خوشبختانه این حریف را حذف کردیم و اکنون جدال با پاختاکور را پیش رو داریم.

وی درباره بازی مقابل پاختاکور گفت: امیدوارم بتوانیم این حریف را شکست دهیم و به مرحله بعدی برسیم. برای ما فرقی نمی کرد حریف چه تیمی باشد. ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیدیم و فرقی نمی‌کرد به چه تیمی بخوریم. الان هم برای ما فرقی نمی کند که پاختاکور یا دیگر رقبا. مهم این است که برنده باشیم و راهی مرحله بعدی شویم. پاختاکور هم تیم خوبی است و امیدوارم با همان روحیه وارد زمین شویم و با برتری راهی مرحله بعدی شویم.

نعمتی درباره صحنه اخراج برابر السد و اعتراض باشگاه برای بخشش آن گفت: خودم در آن صحنه کپ کردم و شوکه شدم. خیلی‌ها فکر کردند من بی احترامی کردم و به نظرم داور فکر کرد که با آرنج به حریف زدم. اما کاملا در مشخص است که هیچ لمسی با او نداشته باشم و مراقب بودم تا داستان فینال دو سال قبل تکرار نشود. من از گذشته تجربه خوبی به دست آورده بودم و به همین دلیل واکنشی نشان ندادم و هنوز هم در شوک هستم. امیدوارم محرومیت بخشیده شود و بتوانم تیم را همراهی کنم.

مدافع راست پرسپولیس ادامه داد: داور صحبتی نکرد و فقط کارت قرمز را نشان داد. عالیشاه از او پرسید که گفت ضربه زده اما در صحنه کاملا مشخص است که هیچ برخوردی نداشتم و بازیکن حریف بود که چند ضربه هم زده. امیدوارم کنفدراسیون ببیند و کارتم را ببخشد.

نعمتی درباره نزدیک شده به هدف و اینکه پیش از این گفته بود امیدوار به ترک دوحه دیرتر از دیگر تیم‌هاست گفت: من روزی که این حرف را زدم هنوز از گروه صعود نکرده بودیم اما به تیم و بازیکنان کاملا ایمان داریم. امیدوارم باز ما آخرین تیمی باشیم که از قطر برمیگردم و انشاالله در فینال حضور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز