خبرگزاری کار ایران

سوالی که سعادتمند باید جواب بدهد

استقلال زمان را از دست ندهد؛ سرمربی آبی‌ها کیست؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۸۲

مدیران استقلال با اینکه می‌دانستند پس از فینال حذفی مجیدی رفتنی است هیچ اقدامی برای انتخاب جانشین قطعی او انجام ندادند

به گزارش ایلنا،کار استقلال در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا تمام شد، اما آبی پوشان هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. کارهایی که بر عهده مدیران و شخص مدیرعامل باشگاه است.

اولین و مهم ترین کار باشگاه روشن کردن تکلیف سرمربی تیم است. پس از خبر مذاکره باشگاه با آندره آ استراماچونی و درست قبل از فینال جام حذفی فرهاد مجیدی از سمت خود استعفا داد و پس از آن با وساطت‌های انجام شده پذیرفت تا برای فینال حذفی روی نیمکت تیم بنشیند. هرچند به نظر می‌رسد دلیل اصلی فرهاد برای رفتن اختلافش قدیمی اش با احمد سعادتمند بود که از همان روز اول انتخاب شدن مدیرعامل جدید بوجود آمده بود و مذاکره با مربی ایتالیایی بهانه بود.

سعادتمند هم شاید بیشتر از اینکه دنبال برگرداندن استراماچونی بود به دنبال راهی برای قطع همکاری با مجیدی می‌گشت تا به این رابطه سرد که بارها تلاش نافرجامی برای بهبود آن داشت پایان دهد.  سرانجام همان طور که پیش بینی می‌شد آمدن مرد ایتالیایی با توجه به قانون تغییر ناپذیر ممنوع بودن بستن قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی جدید منتفی شد تا تنها دستاورد این موضوع از دست رفتن جام حذفی و رفتن فرهاد مجیدی باشد.

مدیران استقلال با اینکه می‌دانستند پس از فینال حذفی مجیدی رفتنی است هیچ اقدامی برای انتخاب جانشین قطعی او انجام ندادند تا مانند فینال جام حذفی استقلالی‌ها بازهم با سرمربی راهی لیگ قهرمانان شوند که سرمربی موقت آنها بود! حالا خبر می‌رسد که حضور الکس نوری هم به عنوان جدی ترین گزینه سرمربیگری استقلال منتفی شده است!

با قهر و رفتن و مجیدی و البته منتفی شدن حضور آندره آ استراماچونی و الکساندر نوری حالا گزینه‌های زیادی برای نشستن روی نیمکت استقلال باقی نمانده است. امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر شده و علیرضا منصوریان هم هدایت تراکتور را برعهده گرفته است. جواد نکونام در فولاد ماندگار شد و محمود فکری هم در نساجی به کارش ادامه می‌دهد. رسول خطیبی هم که نامش مطرح  بود هدایت تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک را برعهده دارد.حتی گزینه‌ای مثل پرویز مظلومی هم مدتی است که هدایت تیم ملی جوانان را برعهده دارد.

از بین گزینه‌های داخلی فقط اسامی چون صمد مرفاوی، مهدی پاشازاده و مجید نامجو مطلق فعلا بدون تیم هستند و روی کاغذ شانس نشستن روی نیمکت استقلال را دارند. گزینه هایی که به لحاظ کارنامه  مربیگری هم هم در سطح پایین تری نسبت به آنهایی که تیم گرفته‌اند قراردارند.حضور گزینه خارجی هم منتفی است. حالا مدیران استقلال باید هرچه زودتر با یکی از این مربی‌های بدون تیم به توافق برسند یا از بین مربیان گروه اول که حالا صاحب تیم هستند و البته فرهاد مجیدی که گویا در دوبی حضور دارد یکی را مجاب کنند که روی نیمکت تیمشان بنشیند.این اولویت اصلی استقلالی‌ها در حال حاضر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز