خبرگزاری کار ایران

حاجیلو:مدام گفتیم که استرا می‌آید و ما یک جام را از دست دادیم/سعادتمند نتوانست انتظارات را برآورده کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۶۱

حاجیلو می‌گوید آوردن مربی خارجی در این برهه به سود استقلال نیست

به گزارش ایلنا،اصغرحاجیلو سرپرست سابق استقلال معتقد است این تیم در بازی مقابل پاختاکور تمرکز لازم را نداشت و همین باعث شد که شکست را تجربه کند .حاجیلو می‌گوید آوردن مربی خارجی در این برهه به سود استقلال نیست و بهتر است مجیدی باز هم به استقلال بازگردد.

 

بحث برکناری سعادتمند از مدیریت استقلال شنیده می شود؟

به هرحال تصمیمی است که اعضای هیات مدیره خواهند گرفت و در این باره خودشان باید پاسخگو باشند.فکر می کنم عملکرد سعادتمند خوب نبود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. در این بین در ماجرای آووردن استراماچونی و عدم حضور این مربی روی نیمکت استقلال هواداران خیلی آزرده شدند.

خیلی‌ها می گویند این عجیب ترین فصل استقلال در سال‌های اخیر بوده است؟

من هم چنین اعتقادی را دارم بخصوص اینکه این تیم سه مربی در طول فصل عوض کرد اما در پایان باز هم ناکام بود آنها در فینال جام حذفی بودند اما موفق به کسب جام نشدند امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود.

به نظرتان عملکرد نامجومطلق در این سه بازی رضایت‌بخش بوده است؟

اگر نظر مرا می‌خواهید نامجومطلق خیلی شهامت داشت که سرمربیگری استقلال را قبول کرد هیچ کس در آن شرایط چنین ریسکی را نمی‌پذیرفت اما او به خاطر استقلال چنین کاری را انجام داد. به نظر من ایشان باید در تیم حفظ شود زیرا شناخت خوبی از بچه‌ها و تیم دارد و می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند. 

در برهه فعلی بهترین گزینه مربی داخلی است یا خارجی؟

ما به خاطر مربی خارجی یک جام را از دست دادیم مدام گفتیم که استرا می‌آید در نهایت هم او نیامد و ما یک جام را از دست دادیم بعد سراغ الکس نوری را رفتیم و نام او مطرح شد در نهایت مشخص شد او هم به ایران نمی‌آید و از نظر من بهترین گزینه مربی داخلی است. باید فرهاد مجیدی را دوباره بازگردانیم و تیم را به او بسپاریم زیرا بهترین نفر در حال حاضر مجیدی است.

خیلی‌ها از عملکرد سعادتمند نیز انتقاد می‌کنند؟

سعادتمند در آستانه فینال جام حذفی کم تجربگی کرد او نباید با مصاحبه‌هایش تمرکز تیم را به هم می‌زد همین باعث شد که دود این اختلاف‌ها به چشم استقلال برود. البته این را هم بگویم در حفظ بازیکنان سعادتمند کار بزرگی کرد البته که آنطور که من شنیدم رقم‌های بسیار بالایی را هم به بازیکنان پرداخت کرده است که امیدوارم درست نباشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز