خبرگزاری کار ایران

پورمحمد در آستانه انتقال به نفت

رقابت نفت آبادان با آلومینیوم برای جذب کاپیتان مس رفسنجان/ فروزان و بیت سعید طلایی‌پوش ‌می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۳۳

مدافع فصل گذشته مس رفسنجان که با این تیم موفق به صعود به لیگ برتر شد، اکنون در آستانه توافق با نفت آبادان قرار داد.

به گزارش ایلنا، نفت آبادان که با جدایی تعداد زیادی از بازیکنان خود شرایط سختی برای فصل بیستم پیش رو دارد، بعد از انتخاب سیروس پورموسوی به دنبال تقویت لیست خود برای فصل آینده است.

آبادانی‌ها اکنون به دنبال توافق با محمد پورمحمد مدافع فصل گذشته مس رفسنجان هستند که در این تیم با ثبت ۴ پاس و ۲ گل شده بود نقش زیادی در صعود آنها به لیگ برتر داشت.

مشکلات مالی نفت آبادان باعث شده بود که ستاره‌های این تیم خیلی زود اقدام به فسخ قرارداد یا عدم تمدید با این باشگاه کنند، اکنون اما با رایزنی‌های صورت گرفته با مسوولان استانی و نمایندگان قرار است تامین مالی مناسب برای حضور این تیم در فصل آینده صورت گیرد و باید دید سیروس پورموسوی قادر خواهد بود با جذب مهره‌های موردنیاز خود، با تیمی قدرتمند پا به لیگ بیستم بگذارد یا خیر.

نفت آبادان علاوه بر کاپیتان دوم مس رفسنجان، مذاکراتی نیز با حسن بیت سعید گلزن سابق فولاد خوزستان و استقلال نیز داشته است. پورمحمد البته از آلومینیوم نیز با پیشنهاد مواجه شده و بیت سعید نیز مذاکراتی با ذوب آهن برای انتقال به اصفهان داشته است.

پورموسوی البته برای خط دروازه نیز با محسن فروزان گلر فصل گذشته خود در پارس جنوبی نیز به دنبال توافق است و نام او را در لیست مدنظر خود برای فصل آینده قرار داده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز