خبرگزاری کار ایران

استقلال در آستانه تغییرات مدیریتی؛ استعفای سعادتمند قبل از برکناری

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۴۰

باشگاه استقلال تهران ساعات عجیبی را پشت سر می‌گذارد و زمزمه‌هایی از تغییر مدیرعامل این باشگاه به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا با شایعات و حواشی جدیدی رو به رو شده است. احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته طی گزارش عملکرد ماهانه خود از دلایل عدم بازگشت آندره آ استراماچونی به تهران پرده برداشت.

مدیرعامل این باشگاه از پیشنهادات مختلف به مدیربرنامه‌های این سرمربی گفت و در مقابل امروز بعدازظهر هم سرمربی ایتالیایی به زبان فارسی جواب سعادتمند را داد و اظهارات او را خلاف واقع دانست.

پس از اظهارات اخیر استراماچونی که در ماه گذشته هم اعلام کرده بود مدیریت باشگاه استقلال با هوادارانش روراست نیست، طرفداران بیش از هر زمان دیگر خواستار برکناری مدیرعامل و تغییرات مدیریتی در این باشگاه شده‌اند.

عدم موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که به سبب ایجاد حواشی از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال را با اتفاقات گوناگونی رو به رو کرده بود زمزمه‌هایی از تغییرات مدیریتی در این باشگاه به وجود آورده است.

در حالیکه سعادتمند از الکساندر نوری به عنوان گزینه آلترناتیو آندره آ استراماچونی نام برده است اما ظاهرا مذاکرات با این سرمربی هم هنوز راه به جایی نبرده است و او پیش از اینکه از سوی وزارت ورزش و جوانان بخواهد از سمت خود برکنار شود یا توجه به اتفاقات اخیر تصمیم به استعفا خواهد گرفت؛ استعفایی که رسمی شدن آن طی ۴۸ ساعت آینده شاید رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز