خبرگزاری کار ایران

پشت پرده اختلاف الکس نوری و استقلال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۳۱

گزینه اصلی سرمربیگری استقلال خواهان امضای قراردادش به یورو است و همین موضوع مذاکرات را به بن بست رسانده است.

به گزارش ایلنا، بعد از منتفی شدن حضور آندره آ استراماچونی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال آن هستند تا الکساندر نوری سرمربی سابق هرتابرلین و وردربرمن را استخدام کنند و روی نیمکت تیم شان بنشانند.

مذاکرات مسئولان استقلال با نوری از مدت‌ها قبل شروع شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوعی که باعث شده مذاکرات دو طرف به بن بست برسد، این است که نوری خواهان امضای قراردادش به یورو است اما مسئولان استقلال زیر بار این موضوع نمی‌روند.

محمدحسین زرندی، مدیررسانه ای باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «دو روز فرصت داریم تا طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه تکلیف انتخاب سرمربی مشخص شود. طبق قانونی که وجود دارد مربی خارجی حق ندارد به ایران بیاید و مربی ایرانی باید به کار گرفته شود.»

وی افزود: «آقای نوری پاسپورت ایرانی دارد و نکته‌ای که وجود دارد روی مسائل مالی است چرا که ایشان حاضر نیست قراردادش را به ریال ببندد چون سال‌هاست که در آلمان زندگی می‌کنند و قراردادشان را هم به یورو می‌گیرند. این تناقض سبب شده تا فعلا وضعیت ایشان نامعلوم باشد.»

باید دید مذاکرات نوری و استقلال طی روزهای آینده چطور پیش می‌رود و این مربی در نهایت روی نیمکت آبی ها خواهد نشست یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز