خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: بازی سختی پیش روی ماست / با جان و دل مقابل پاختاکور می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۲۳۶

کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین پرسپولیس هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. امیدوارم فردا بتوانیم با پیروزی او را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: بازی سختی داریم و در این شکی نیست ولی فکر می‌کنم وجه تمایز ما با سایر تیم‌ها دلگرمی است که هواداران‌مان به ما می‌دهند. می‌دانید در عالم هستی انرژی مثبت و منفی وجود دارد که روی تک تک افراد تاثیرگذار است و ما از هواداران‌مان انرژی مثبت می‌گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می‌کند. امیدوارم مقابل پاختاکور اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد و برای رسیدن به فینال آسیا تلاش کنیم.

عالیشاه درباره حریف فردای سرخپوشان اضافه کرد: مهمترین عاملی که باعث شده در 5 سال گذشته نتیجه بگیریم این بوده که بچه‌ها می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند. هیچ وقت بازیکنان ما درگیر غرور نشده‌ و همیشه هواداران انرژی مثبت داده‌اند. پاختاکور تیم خوبی است و در این شکی نیست ولی ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم. مطمئن باشید فردا با جان و دل می‌جنگیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز