خبرگزاری کار ایران

پیوس: آل کثیر عالی است اما مغرور نشود / پرسپولیس مانند السد با پاختاکور بازی کند، صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۸۸

پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران ابراز امیدواری کرد شاگردان یحیی گل محمدی همانند بازی با السد مقابل پاختاکور مصاف بدهند و جواز صعود به دور بعدی را کسب کنند.

فرشاد پیوس در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: شاید السد مقابل پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما در موقعیت گلزنی هر دو تیم خوب بودند و البته پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کرد. باعث خوشحالی است که پرسپولیس مقابل این تیم  با برنامه بازی کرد. 

او ادامه داد: خوشحالم که پرسپولیس کار سخت را انجام داد و اکنون اصلی‌ترین تیم برای صعود به فینال است. پرسپولیس واقعاً تیم با انگیزه و منسجمی است و خیلی خوب السد را از همان جلو می‌بست. 

پیوس درباره رویارویی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با پاختاکور ازبکستان گفت: این تیم در بازی با استقلال خیلی منسجم بوده و پاس‌های زیادی بین بازیکنانش ردوبدل می‌شد. پاختاکور تیم قدرتمندی است که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند و با پاس‌های کوتاه و همچنین ارسال از کناره‌ها موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با السد خوب بازی کند و برنده مسابقه شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی عیسی آل کثیر مقابل السد گفت: گل او حساب شده و بسیار کارآمد بود؛ او مهاجمی پرتلاش است که برای گلزنی به السد برنامه داشت و با تلاش هم به این مهم رسید. روند عیسی عالی است و خوب کار کرده به او فقط یک جمله می‌گویم که مغرور نشود و برای موفقیت خودش و همبازیانش تلاش کند تا به مراحل بالاتر هم صعود کنند.

پیوس درباره هماهنگی بازیکنان جدید پرسپولیس با تیم و نفرات قبلی گفت: وقتی سرمربی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد معنایش آن است که از او شناخت داشته و به خصوصیات فنی بازیکن اشراف دارد. بازیکن هم باید از نظر روحی و روانی خود را با جو تیم تطبیق دهد که این اتفاق معمولاً در استقلال و پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد. اکنون خریدهای جدید پرسپولیس به خاطر این مسابقات متمرکز آسیایی  توانسته‌اند به خوبی با تیم هماهنگ شوند و در ترکیب حضور داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز