خبرگزاری کار ایران

سپاهان تیم خوبی دارد و پتانسیل موفق شدن را در آن می‌بینم

محمود کریمی: دوست نداشتم به فوتبال برگردم ولی به خاطر محرم آمدم/ باید یک کادر قوی داشته باشیم و حضور من به تنهایی کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۱۳

سرمربی سپاهان اعلام کرد که همبازی سابقش به کادرفنی اضافه خواهد شد و محمود کریمی قرار است در لیگ بیستم با نویدکیا همکاری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان روز گذشته در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان صحبت‌های مفصلی انجام داد و در خلال آن از محمود کریمی به عنوان گزینه کادرفنی نام برد.

محمود کریمی که از ستاره‌های طلایی دهه هشتاد سپاهان و بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود و محبوبیت بالایی میان هواداران دارد در طول این سال‌ها حاضر به بازگشت به فوتبال نشده ولی حالا به خاطر محرم نویدکیا قبول کرده به کادرفنی اضافه شود.

کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیشنهاد مربیگری در سپاهان اظهار داشت: من در این چند سال همانطور که قبلاً اعلام کرده بودم قصد بازگشت به فوتبال را نداشتم و تصمیمم کاملاً جدی بود و چند بار هم فرصت بازگشت برایم پیش آمد ولی پیشنهاداتم را رد کردم. محرم نویدکیا با من جلسه‌ای داشت و اصرار کرد که به کادرفنی اضافه شوم و کمک کنم و به خاطر علاقه به سپاهان و محرم قبول کردم بیایم.

وی افزود: من به محرم گفتم که خودت برای مربیگری همه چیز داری به جز تجربه که این هم در طول کار به وجود می‌آید. خود من هم چند سال دستیار قلعه‌نویی و کرانچار بودم و تجربه دارم ولی سپاهان به مربی‌ای نیاز دارد که در حد سرمربیگری باشد یا یک وزنه روی نیمکت و کادر محسوب شود و بتواند کمک کند و برای همین به محرم پیشنهاد دادم که به جز من و تکسیرا که یک مربی پرتغالی کار بلد است یک دستیار قوی به کادرفنی اضافه شود. محرم نویدکیا صحبتی با علیرضا مرزبان داشت و قبول کرد که به کادرفنی اضافه شود و فکر می‌‌کنم این همکاری صورت بگیرد ولی اگر یک درصد هم آقای مرزبان نشد یک دستیار قوی به کادر اضافه خواهد شد.

کریمی در ادامه گفت: سپاهان تیم خوبی دارد و محرم در دیدارهای آسیایی سبک تیم را تغییر داد و رو به پاس‌های کوتاه و سریع آورده و دیگر بازی را به کانال‌‌های کناری نمی‌برد. تغییرات این چنینی زمان می‌خواهد که جواب بدهد. در کل فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی تیم خوب و کاملی بسته و بازیکنان خوبی در سپاهان حضور دارند و نیازی به تغییرات اساسی در جمع بازیکنان نیست و با یک سری تغییرات جزئی و جذب چند نفر تیم کامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز