خبرگزاری کار ایران

علیرضا جدیدی: اردکانی‌ها امروز شارژ مالی می‌شوند / سه نفر از اعضای تیم والیبال خاتم اردکان به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۶۰۶

مدیرعامل تیم والیبال خاتم اردکان می گوید: مشکلات مالی تیم خاتم اردکان حل شده است و امروز فرآیند پرداخت قسط بازیکنان انجام می شود.

علیرضا جدیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه در کادر مدیریتی سطح شهرستان اردکان تغییراتی ایجاد شد، بیان کرد: مجتمع‌های فولادی اردکان مدیران عامل آنها تغییر کرده است و با تغییر مدیرعامل در رویکرد آنها نسبت به باشگاه خاتم تغییراتی ایجاد شده است و همانند سابق آنچنان نمی توانند تیم والیبال خاتم اردکان را ساپورت کنند.

وی تصریح کرد: ما ورود پیدا کردیم تا با به کاری گیری اسپانسر از دیگر بخش‌ها، بودجه باشگاه را تامین کنیم و بخش اعظمی از تیم که تعهد داشتیم حدود ده بازیکن و بخشی از اعضای کادرفنی قرار داد آنها پرداخت شده و مابقی هم امروز دوشنبه فراینده انتقال حساب آن‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل تیم والیبال خاتم اردکان با بیان‌اینکه نفرزاده سرمربی تیم از مدیران شهرستان انتظار بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: صحبت‌های نفرزاده سرمربی تیم با مدیران شهرستان است، او انتظار کمک های بیشتری از مدیران شهرستان دارد تا در کار تیم اختلال ایجاد نشود، تیم روند خوبی دارد و دو بازی اخیر را هم با پیروزی پشت سر گذاشته است.

علیرضا جدیدی با بیان اینکه زمان پرداخت قسط دوم بازیکنان خاتم نیم فصل خواهد بود، افزود: تا دو ماه آینده مشکل مالی نخواهیم داشت ما به تعهدات خود عمل می‌کنیم، قسط دوم بازیکنان در نیم فصل قرار است پرداخت شود و در آن تایم زمانی مشکل اول فصل را نخواهیم داشت.

وی در پایان از مثبت در آمدن کرونا سه نفر از اعضای تیم والیبال خاتم اردکان خبرداد و گفت: خوشبختانه در مقطع خوبی هستیم در این هفته ما بازی نداریم و استراحت می‌کنیم، سه نفر از اعضای تیم ناقل بودند اجازه ندادیم در جمع بازیکنان باشند و تمرین کنند؛ حسین امیری، آرش کمالوند، پزشک تیم کرونا آنها مثبت شد و به مرخصی رفتند و زمانی که برگردند با تست کرونا و منفی در آمدن تست آنها در تمرینات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز