خبرگزاری کار ایران

افاضلی: پرسپولیس بیشترین اعتبار را بین تیم‌های ایرانی در آسیا دارد/ تفاوت این تیم با السد در کیفیت بازیکنان خارجی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۰۵۰

کارشناس فوتبال در مورد تقابل پرسپولیس با السد صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار امروز پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به واسطه نتایج سال‌های اخیر خودش اعتبار و وجهه بالایی پیدا کرده و موفق‌ترین تیم ایرانی در مسابقات بوده که مدت زمان بیشتری در رقابت‌ها باقی مانده و سابقه صعود به فینال را دارد و همین موضوع احترام ویژه‌ای برای این تیم در ذهن رقبا ایجاد کرده که تاثیرش را روی کیفیت بازی این تیم نشان می‌دهد. برای مثال تیم شهرخودرو به دلیل اینکه سابقه‌ای در لیگ قهرمانان ندارد احترام ویژه‌ای هم رقبا برایش قائل نیستند و شاید اگر چنین شرایطی داشت در همین کیفیت فنی می‌توانست نتایج خوبی بگیرد. پرسپولیس در حال حاضر این شرایط را دارد و به همین دلیل کیفیت فنی تیم با چیزی که در زمین عرضه می‌کند تفاوت زیادی ندارد.

وی افزود: این موضوع کمک زیادی به پرسپولیس در بازی با السد خواهد کرد و شانس نتیجه‌گیری تیم را بالا می‌برد. در این مرحله از بازی‌ها به نظرم تیم‌ها عیار و کیفیت واقعی خودشان را نشان می‌دهند و تفاوت تیم‌ها مشخص می‌شود. تفاوت تیم‌های ما با تیم‌هایی مثل السد هم در کیفیت بازیکنان خارجی است که آنها بازیکنان با کیفیت در سطح اول جهانی که سال‌های پایانی فوتبالشان را پشت سر می‌گذارند را با پول بیشتر در رقابت‌ با تیم‌های اروپایی به خدمت می‌گیرند ولی تیم‌های ما به دلیل مشکلات اقتصادی و هزار و یک دلیل دیگر امکان چنین شرایطی را ندارند. در هر صورت امیدوارم آخرین نماینده فوتبال ایران بتواند در بازی امروز نتیجه بگیرد.

کارشناس فوتبال در پایان با اشاره به تغییرات پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس بازیکنان مهمی از دست داده و بازیکنان جایگزین هم مشخصاً نیاز به زمان داشتند و اگر نگاه کنید رفته رفته هماهنگی بیشتری با تیم پیدا کردند و این موضوع ادامه دارد. از بین نفرات جدید پرسپولیس با دو بازیکن سابقه همکاری داشتم. حامد لک و عیسی آل کثیر بازیکنان با کیفیتی هستند و به درد پرسپولیس می‌خورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز