خبرگزاری کار ایران

مدیر استقلال باید پای مربی که انتخاب می‌کند بایستد

بیگ زاده:استقلال بزرگ است و مربی بزرگ می خواهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۸۸۷

پیشکسوت استقلال به شکست مقابل پاختاکور واکنش نشان داد.

هاشم بیگ‌زاده پیشکسوت استقلال درگفت وگو با ایلنا خصوص شکست این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی را در دیدار برابر پاختاکور نداشت توپ و میدان در اختیار این تیم ازبکستانی بود و استقلال فقط نظاره‌گر حرکات تیم حریف بود.

وی ادامه داد: از نظر بدنی هم پاختاکور یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود و دیدید که حتی آنها در دقیقه 90 بازی هم از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت. باید قبول کنیم که پیروزی در این بازی حق پاختاکور بود.

بیگ‌زاده در خصوص عملکرد بازیکنان در این بازی افزود: بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند اما گل دقایق ابتدایی نیمه دوم باعث شد که استقلال تمرکزش را از دست بدهد و بعد از آن هم هر چقدر تلاش کرد نتوانست گل مساوی را بزند البته این را هم بگویم داور یک پنالتی را هم نیز برای استقلال نگرفت.

بیگ‌زاده در خصوص اینکه آیا انتخاب سرمربی روی کیفیت تیم تاثیر داشت یا خیر خاطرنشان کرد: قطعا تاثیر خودش را گذاشته است هر روز نام یک سرمربی اعلام می‌شود و همین باعث می‌شود تمرکز تیم به هم بخورد ما این همه مربی ایرانی خوب بر روی نیمکت داریم اما نمی‌دانم چرا همیشه دنبال مربیان خارجی هستیم. مدیر استقلال باید پای مربی که انتخاب می‌کند بایستد استقلال تیم بزرگی است و باید مربی بزرگی بیاورد چون دیگر هواداران حوصله آن را ندارند که تیم نتیجه نگیرد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود زیرا اگر زمان از دست برود افسوس دیگر فایده‌ای ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز