خبرگزاری کار ایران

افاضلی: استقلال از نظر مهره بهترین تیم ایران است/ شکل بازی پاختاکور با تیم‌های عربی متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۶۱۷

کارشناس فوتبال در مورد شرایط استقلال و تقابل با پاختاکور صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به وضعیت استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال از نظر من از لحاظ مهره و کیفیت بازیکنان بهترین تیم ایرانی است ولی اتفاقاتی در این باشگاه در چند وقت اخیر رخ داده که روی بعد فنی این تیم سایه انداخته و تمرکز را از آنها گرفته است. مشکلات داخلی که در نهایت منجر به از دست رفتن جام حذفی و تغییر سرمربی تیم شد به استقلال ضربه زد و در عملکرد این تیم خلل ایجاد کرد.

وی افزود: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند خوبی برای استقلال داشت. اول اینکه این تیم در یک محیط ایزوله در قطر به دور از ایران و حواشی آن اردو زد و از طرفی به خاطر سخت گیری‌های شیوع ویروس کرونا نفرات تیم اجازه خروج از هتل را هم نداشتند و همین شرایط آرامش و تمرکز را تا حد زیادی به تیم برگرداند. از سوی دیگر انصراف الوحده از رقابت‌ها باعث شد وقفه‌ای برای استقلال پیش بیاید و از آن به نحو احسن برای آماده سازی و ریکاوری خود استفاده کند و این هم یک اتفاق خوب برای آبی‌ها بود.

کارشناس فوتبال ادامه داد: یک آفرین هم باید به مجید نامجو مطلق گفت که تیم را به خوبی به شرایط ایده‌آل رساند. نامجو مطلق روحیه آرامی دارد و با تجربه‌ای که در طول این سالها با مربیگری در لیگ یک و دستیاری چند مربی به دست آورده توانست نیازهای استقلال را برطرف کند و شرایط موفقیت را برای تیم به خوبی فراهم کند.

افاضلی در مورد تقابل آبی‌ها با پاختاکور هم گفت: پاختاکور به لحاظ ساختار و شکل بازی نسبت به تیم‌های عربی متفاوت است و از لحاظ شرایط فیزیکی و بازی سرعتی و برنامه‌های تاکتیکی شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌ قدرتمندی است که استقلال باید حواسش را جمع کند و مراقب باشد تا غافلگیر نشود. به نظرم استقلال با آرامشی که دارد و با برنامه ریزی درست می‌تواند نتیجه بگیرد و به دور بعد صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز