خبرگزاری کار ایران

زنوزی سرش شلوغ است و برای پیشکسوتان وقتی ندارد

اسدی: بعد از این همه سال ساختار مدیریت تراکتور باید حرفه‌ای تر از این عمل کند/ امثال مظاهری باید افتخار کنند در این تیم بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۱۵

کاپیتان سابق تراکتور در مورد شرایط این تیم و انتخاب علیرضا منصوریان صحبت کرد.

مرتضی اسدی، کاپیتان اسبق تراکتور و پیشکسوت این تیم در خصوص شرایط باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر بعد از قهرمانی جام حذفی شور و شوقی که لازم بود در تبریز و میان هواداران ایجاد شد و دل یک شهر با این قهرمانی شاد شد ولی این موضوع پایان کار نیست و به اصطلاح تازه کار شروع شده است چرا که حالا قهرمان حذفی شدند و دیگر هواداران به این عنوان راضی نیستند و انتظار موفقیت در لیگ و آسیا را دارند و برای همین کار تراکتور در فصل جدید سخت است.

وی در مورد همکاری باشگاه با منصوریان گفت: در مورد آمدن منصوریان نظری ندارم و تصمیمی بوده که باشگاه گرفته است و صلاح دانستند با ایشان همکاری کنند. به هر حال آقای منصوریان هم مربی تیم‌های مطرحی بوده و رزومه دار است و امیدوارم موفق باشد ولی تعجبم از باشگاه است که بعد از این همه سال هنوز ساختار حرفه‌ای را رعایت نمی‌کند و مثل هرسال اشکالات و اشتباهاتش را تکرار می‌کند. الان سرمربی تیم انتخاب شده و باشگاه تازه می‌خواهد وارد نقل و انتقالات شود ولی زمان زیادی از دست رفته است. شما نگاه کنید تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس و استقلال و سپاهان سعی کردند نفرات کلیدی خودشان را حفظ کنند و به جز 1-2 نفر بازیکنی از دست ندادند و از همان روز اول شروع کردند بازیکن خریدن و کارشان را شروع کردند ولی بعد از گذشت یک ماه تراکتور تازه می‌خواهد شروع کند بازیکن خریدن و این زمان زیادی را از باشگاه گرفته است.

کاپیتان سابق تراکتور افزود: تا الان چند بازیکن از تراکتور جدا شدند و خیلی‌ها هم ساز جدایی کوک کردند و می‌گویند می‌خواهیم جدا شویم و این را من از چشم مدیریت باشگاه و ساختار نادرست آن می‌بینم. می‌گویند قصد داشتند امسال سرمربی جدید معرفی شود و با نظر او بازیکن جذب کنند ولی می‌شود مثل باشگاه‌های بزرگ دنیا یک کمیته فنی یا کمیته نقل و انتقالات تشکیل شود و پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه که به روز هم هستند را دعوت کنند و با نظر آنها برنامه ریزی کنند و زمان نقل و انتقالات را از دست ندهند. در یوونتوس مثلا می‌بینید پاول ندود کنار مدیریت باشگاه قرار گرفته و برنامه‌ها را جلو می‌برد. من خودم را نمی‌گویم ولی باشگاه باید از پیشکسوتانش خصوصاً‌ آنهایی که تازه از فوتبال خداحافظی کردند مثل همان ندود که مثال زدم استفاده کند. بحث کمیته فنی هم در فوتبال ما بد جا افتاده و سراغ 60-70 ساله ها می‌روند که دیگر سال‌هاست فوتبال را دنبال نمی‌کنند و حوصله‌اش را ندارند.

اسدی در مورد جدایی برخی بازیکنان مثل رشید مظاهری که به استقلال پیوسته هم گفت: اینجا هم برمی‌گردیم به حرف من که ساختار مدیریت معیوب است و چنین مسائلی پیش می‌آید. یک چیز هم بگویم اینکه رشید مظاهری یا هر بازیکن دیگری باید از خدایشان باشد که در تیمی مثل تراکتور بازی کنند. من سال‌ها در تراکتور بودم و با هوادارانش زندگی کردم و به تجربه می‌گویم اگر بازیکنی واقعاً از دل و جانش برای تیم بازی کند او را روی چشمشان می‌گذارند و حتی اگر در زمین اشتباه کند یا تیم نتیجه نگیرد بی احترامی نمی‌کنند. من خود 5 سال در تراکتور بودم و یک کلمه هم بی احترامی نشنیدم ولی در تیم‌های دیگر دیدم تیم 4 بازی پشت سر هم می‌برد و یک بازی را می‌بازد و هوادارانشان به آنها فحاشی می‌کنند. همین آقایی که گفتید مگر در نیمه نهایی و فینال که حضور نداشت چه اتفاقی افتاد؟ تیم نتیجه‌اش را گرفت و قهرمان شد یا بازیکن دیگری که گفته بود می‌خواهم جدا شوم و حضور نداشت در نبودش چه شد؟ تیم ضرر کرد؟ مطمئن باشید خودشان ضرر می‌کنند. من خودم زمان بازی چند بار از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی جایی بهتر از تراکتور و حضور کنار هواداران خوبش برای من وجود نداشت.

وی در مورد فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور هم گفت: همانطور که گفتم باشگاه دیر کارش را شروع کرده و زمان از دست داده ولی از الان باید با تمام قوا کار کنند و جلو بروند. فکر می‌کنم در خط حمله نیاز به تقویت دارند چرا که این ضعف سال گذشته هم مشهود بود و اکثر گل‌ها را بازیکنان خط هافبک به ثمر می‌رساندند. متاسفانه از بازیکنان خارجی هم نتوانستند استفاده کنند و حالا باید فکری برای این مشکل کنند.

اسدی در مورد اینکه آیا زنوزی تا به حال با پیشکسوتان باشگاه صحبت و همفکری داشته است یا نه هم توضیح داد: تا امروز که این اتفاق نیافتاده و ایشان سرش خیلی شلوغ است و افراد زیادی دور و برش هستند و امیدوارم سرشان که خلوت شد نشستی هم با پیشکسوتان و دلسوزان تراکتور داشته باشند و نظرات آنها را بشنوند و قطعاً مفید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز