خبرگزاری کار ایران

تیم شهداء قهرمان دهمین دوره رقابت‌های چوگان جام قهرمانی استان تهران شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۵۰

رقابت‌های چوگان جام قهرمانی استان تهران(گرامیداشت سرلشگر شهید فریبرز تاج محرابی) با قهرمانی تیم شهداء به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، دهمین دوره رقابت‌های چوگان جام قهرمانی استان تهران 'بزرگداشت امیر سرتیپ شهید فریبرز تاج محرابی' با حضور چهار تیم و طی دو روز در باشگاه چوگان‌ و سوارکاری شهداء برگزار شد.

اولین روز رقابتهای چوگان جام قهرمانی استان تهران(گرامیداشت سردار شهید فریبرز تاج محرابی) با پیروزی تیمهای شهداء و نزاجا به پایان رسید.

این رقابتها در نخستین روز با بازی بین تیمهای نوروز آباد و شهداء آغاز شد که در یک بازی نزدیک و در حالی که تیم نوروزآباد بدلیل اختلاف هندیکاپ ،  ۰/۵ گل  از ابتدای بازی پیش بود ، تیم شهداء توانست با نتیجه ۶ بر ۵/۵ به پیروزی برسد.

اما در بازی دوم در حالی تیمهای قصرفیروزه ونزاجا به مصاف یکدیگر رفتند که قضاوت این رقابتها را سیامک ایلخانی زاده و اسماعیل امامی انجام دادند که در پایان تیم نزاجا توانست با حداقل اختلاف و با نتیجه ۶ بر ۵ در مقابل تیم قصرفیروزه به برتری برسد.

بر اساس این گزارش، در روز دوم برگزاری این مسابقه، ابتدا تیمهای نوروز آباد و قصرفیروزه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم قصرفیروزه توانست با برتری مقابل نوروزآباد مقام سوم این دوره از رقابتها را کسب کند.

در بازی دوم و نهایی نیز تیمهای شهداء و نزاجا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این بازی نیز تیم  شهداء در یک بازی نزدیک و جذاب توانست با پیروزی مقابل نزاجا به مقام قهرمانی استان تهران دست یابد.

به این ترتیب، مقام نخست به تیم شهداء تعلق گرفت و تیم های نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و قصرفیروزه به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش، قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران جوانان و سطوتی، مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش از جمله مهمانان حاضر در این دوره از رقابتهای چوگان بودند.

گفتنی است، این رقابتها با رعایت کامل موازین و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز