خبرگزاری کار ایران

لمپارد: برای ادامه پیدا کردن فوتبال هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم/ در شرایط نادرست هم باید سخت کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۲۸

سرمربی چلسی شرایط خوبی برای تیمش در دیدارهای پیش رو متصور است.

به گزارش ایلنا، کنفرانس مطبوعاتی فرانک لمپارد پیش از بازی مقابل وست بروموویچ به شرح زیر است:

* مندی در بازی فردا در ترکیب اصلی است؟ حضور‌ او در ترکیب اصلی در بازی فردا امکان پذیر نیست. او هفته‌ای طولانی داشته و تمرین نکرده است.

 

* در مورد رودیگر و جورجینیو؟ 

در پنجره نقل و انتقالات انتظار چیز دیگری را ندارم و آنها بازیکنان ما هستند و بقیه موارد موردی خواهد بود ولی در حال حاضر آنها بازیکن ما هستند.

 

* علاقه به دکلان رایس؟ 

بازهم می‌گویم این‌ها شایعات است و من نمی‌توانم در مورد آن صحبتی انجام دهم و نمی‌توانم راجع به حدس و گمان‌هایی که در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر است حرفی بزنم.

 

* آیا تیم‌های لیگ برتری باید به تیم‌های چمپیونشیپ کمک کنند؟

برنامه خاصی به ذهنم نمی‌آید ولی به این معنی نیست که اهمیتی برای آنها قائل نیستیم. ما می‌خواهیم فوتبال ادامه پیدا کند و کارمندان باشگاه‌ها شغلشان را از دست ندهند. من از هر نقشه‌ای که باعث ادامه فوتبال شود حمایت می‌کنم.

 

* شیوع ویروس کرونا باعث می‌شود در فوتبال خستگی به وجود بیاید؟

از این موضوع آگاه هستم. اگر شما اخبار، رسانه‌ها و شرایط کشور را دنبال کنید می‌توانید خستگی را در همه چیز ببینید. ما این موضوع را درک می‌کنیم و این یک موضوع طبیعی و جدید است. شرایط خوبی نیست اما باید به کار کردن ادامه دهیم.

 

* مندی آخرین خرید شما خواهد بود؟

صادقانه بگویم جوابی ندارم.

 

* مشکل در انتخاب‌ نفرات خط حمله؟

مشکل خوبی است. با وجود بازیکنانی مثل تامی و فیکایو در انتخاب نفرات یک رقابت وجود دارد. ما به چنین گزینه‌هایی نیاز داریم و باید بر روی همکاری تیمی بازیکنان کار کنیم و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

 

* اخبار مصدومین؟ 

پولیسیچ و زیاش آماده نیستند اما با ما تمرین می‌کنند.

 

* در مورد چیلول و سیلوا؟

هم در زمین و هم خارج از زمین تحت تاثیر این دو نفر قرار گرفتم. آنها به سرعت با نفرات وفق پیدا کردند و امیدوارم که کیفیت زیادشان را ببینیم.

 

* چطور با بازیکنانی که در لیست نفرات تیم قرار نمی‌گیرند کنار می‌آیید؟ 

دراین سطح موضوع دشواری است. برای رقابت کردن به نفرات زیادی نیاز داریم. ما فقط می‌خواهیم بخشی از نفرات تیم باشند تا بتوانند کارهای فوق العاده‌ای انجام بدهند. روحیه جمعی می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

 

* چیلول و سیلوا به اندازه کافی آماده هستند که از اول در ترکیب حضور پیدا کنند؟ 

معتقدم که به اندازه کافی آمادن که از اول بازی کنند ولی باید شرایط بازی روز شنبه و همچنین سه شنبه (تاتنهام) را هم در نظر بگیرم و تازه بعد از آن بازی‌های ملی هم هست. تیاگو 60 دقیقه بازی کرد و در مورد بن فکر می‌کنم باید یکم با احتیاط بیشتر عمل کنیم.

 

* با کپا صحبت کردید؟ 

با کپا صحبت نکردم ولی طی 24 ساعت آینده با او و کابایرو صحبت می‌کنم و رقابت خیلی خوبی بین این دو نفر وجود دارد.

 

* نگرانی‌هایی در مورد پولیشیچ و مصدومیت‌هایش وجود دارد.

وقتی در مورد تاریخچه مصدوم‌ها نگاه می‌کنم همیشه نگرانی‌هایی وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که بیش از حد‌ تحت فشار قرارش ندهید. شرایط او خوب است و او تشنه بازی است ولی بعضی وقت‌ها باید مدیریت کرد. ما می‌خواهیم کریستین دقایق زیادی را با فرم خوب فصل گذشته بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز