خبرگزاری کار ایران

جنگ داخلی در اردوی سرخپوشان؛

حمله اینستاگرامی پرسپولیسی‌ها به مدیر باشگاه (عکس)

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۱۵

بازیکنان پرسپولیس حرکتی هماهنگ و دست جمعی علیه مدیریت باشگاه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیش از بازی پرسپولیس مقابل الشارجه مطلبی روی خروجی سایت رسمی باشگاه قرار گرفت مبنی بر اینکه بازیکنان پیش از دیدار حساس مقابل نماینده فوتبال امارات شارژ مالی شده و پاداش پیروزی‌های قبلی خودشان را دریافت کردند.

پرسپولیس که در شرایط سختی در جدول گروه C قرار داشت باید تیم الشارجه که نتایج خوبی هم کسب کرده بود را شکست می‌داد تا جواز حضور در مرحله بعد را پیدا کند و در این شرایط مشکلات مالی پرسپولیس هم مزید بر علت شده بود تا بازیکنان در شرایط مناسبی آماده دیدار با حریف اماراتی نشوند ولی این خبر روی خروجی سایت باشگاه پیام امیدواری برای این تیم بود و به نظر می‌رسید بخشی از مشکلات از این طریق برطرف شده است.

سرخپوشان به زمین مسابقه رفتند و با بهترین نتیجه ممکن از این بازی بیرون آمده و علاوه بر کسب جواز صعود به دور بعد به عنوان سرگروه، با برتری 4 گله مقابل الشارجه در آسیا قدرتمنایی کردند.

بعد از این بازی اما شروع ماجراهای جدیدی در تیم بود. بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک و هماهنگ علیه باشگاه و مهدی رسول پناه موضع گرفته و اعلام کردند واریز پول به حسابشان خبر درستی نیست و هیچ دریافتی از سوی مسئولان باشگاه نداشتند و به نوعی اعلام کردند خبر اعلام شده از سوی سایت باشگاه دروغ است.

حمله اینستاگرامی پرسپولیسی‌ها به مدیر باشگاه (عکس)

این موضوع نشان از دو مشکل اساسی در پرسپولیس دارد. نکته اول این است که مشکلات مالی و دریافتی سرخپوشان برخلاف آنچه گفته شده برطرف نشده است و کماکان به قوت خودش باقی است و اینکه اختلافات داخلی در اردوی سرخپوشان علنی شده و فعالیت مشترک و علنی بازیکنان پرسپولیس نشان از نبود اعتماد میان آنها و کادر مدیریت باشگاه دارد که از جنس اختلافاتی است که به اصطلاح درون خانوادگی حل و فصل نشده و پایش را به رسانه ها و فضای مجازی باز کرده است.

ادامه این روند در باشگاه پرسپولیس علیرغم نتایج خوب تیم می‌تواند در آینده مشکلاتی را به وجود بیاورد و باید دید این مسائل در انتها به کجا ختم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز