خبرگزاری کار ایران

توتونی: بازی از نظر حیثیتی برای ما اهمیت داشت

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۲۳

مربی سپاهان در مورد تقابل با السد و برتری در این بازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی توتونی، مربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از دیدار مقابل السد قطر در خصوص برتری تیمش اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل السد در دیدار امشب داشتیم. هر چند نتیجه بازی از نظر امتیازی برای ما و آنها اهمیت نداشت ولی از نظر حیثیتی و وجهه فوتبال ملی برای ما حائز اهمیت بود و از همین رو با بچه ها صحبت کردیم و آنها را با تمام قوا به میدان فرستادیم و آنها هم با کیفیت خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند.

وی ادامه داد: در مورد این موضوع با بچه‌ها صحبت کردیم و با جدیت تمام وارد زمین شدیم. خوشبختانه بچه‌ها هم با کیفییت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند.

مربی سپاهان در مورد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید عنوان کرد: این مسابقات نسبتا خوب برگزار شد. برگزاری در این وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد؛ منتها مشکلی که وجود داشت، این بود که زمان و فاصله بین دیدارها کم بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌شد.

وی در خصوص عدم صعود سپاهان اظهار داشت: متاسف شدیم که از گروهمان نتوانستیم بالا بیاییم. بازی با السد را بردیم ولی این پیروزی باید زودتر برای ما به دست می‌آمد. مقابل النصر دو بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم حداقل شایسته باخت نبودیم. اگر آن دیدارها را با تساوی هم به پایان می‌رساندیم که شایسته آن هم بودیم، الان جزو یکی از دو تیم صعود کننده بودیم.

توتونی تصریح کرد: این اتفاق نیفتاد. امیدواریم در دوره‌های بعد لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان با قدرت و آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز