خبرگزاری کار ایران

درخشش آچارفرانسه سپاهان؛

رضا میرزایی و باری که از روی دوش تیمش برداشت

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۱۸

گل اول سپاهان به السد فراتر از یک گل معمولی برای این تیم بود و نشان داد نویدکیا باید به بازیکن جوانش بیشتر اعتماد کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف السد قطر رفت و در حالی برابر این تیم به برتری 2 بر یک دست یافت که در 3 دیدار قبلی طلایی پوشان موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده بودند و فاصله چندانی تا رسیدن به رکورد 300 دقیقه بدون گل زده نداشتند که رضا میرزایی، مهاجم جوان این تیم با گلش در دقیقه 14 این طلسم را شکست.

اگرچه این بازی برای سپاهان از لحاظ جدولی اهمیتی نداشت و حذف این تیم پیش از بازی مسجل شده بود و البته صعود قطعی السد که این تیم را هم نسبت به بازی بی انگیزه کرده بود ولی بازهم گل میرزایی برای سپاهان یک گل ارزشمند و فراتر از یک گل معمولی بود.

سپاهان در هفته‌های پایانی فصل گذشته روزهای سخت و تلخی را سپری کرد و روحیه در این تیم رنگ باخته بود و پس از آن با آمدن محرم نویدکیا فشار شدیدی روی تیم و بازیکنانش بود که روی عملکردشان سایه انداخته بود و 3 بازی بدون گل زده نشان از همین جو و فضای سنگین دارد که هرچه جلو می‌رفت بدتر هم می‌شد و فشار سنگینی به تیم وارد کرده بود که به حذف طلایی پوشان هم منجر شد.

اگر سپاهان در بازی با السد که یک بازی تشریفاتی بود هم گل نمی‌زد این جو منفی و طلسمی که از آن یاد می‌شود همراه طلایی‌پوشان به مسابقات لیگ می‌رفت ولی انگار گل میرزایی راه را برای بعدی ها باز کرده و گل دوم سپاهان توسط شهباززاده هم که گل ارزشمندی بود در این دقایق به ثبت رسید.

درخشش میرزایی به گل اول ختم نشد و او روی گل دوم هم تاثیرگذار بود و به نوعی پایه گل دوم تیمش را گذاشت و شهباززاده روی ریباند ضربه او دروازه خالی السد را باز کرد.

میرزایی فصل گذشته حضور یک خط درمیان در ترکیب سپاهان داشت و بعضاً به عنوان مدافع راست هم مورد استفاده قرار می‌گرفت و نویدکیا هم یک بار چنین مسئولیتی به وی واگذار کرد.

این بازیکن بارها توانایی های خودش را در ترکیب سپاهان نشان داده و هر وقت برای این تیم به میدان رفته به نوعی تاثیر خود را گذاشته و به نظر می‌رسد نویدکیا باید بیشتر روی او حساب کند و فضا و میدان بیشتری به این بازیکن بدهد تا توانایی‌هایش را نشان داده و به تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز