خبرگزاری کار ایران

فرهاد نفرزاده: بازیکنان خاتم اردکان در مدار پیشرفت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۵۹

سرمربی تیم والیبال خاتم‌اردکان گفت: بازی سختی مقابل تیم هورسان رامسر داشتیم ما از آنها هیچگونه اطلاعاتی نداشتیم اما در کل توانستیم سه بر صفر در این دیدار پیروز شویم.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی سه بر صفر تیمش برابر هورسان رامسر، اظهار داشت: دیدار مقابل هورسان رامسر به چند دلیل بازی سخت و دشواری برای تیم اردکان بود، بازیکنان رامسر در هیچ بازی در سه هفته اخیر به میدان نرفته بودند، رامسری‌ها در بازی اول مقابل سایپا با تیم کامل قرار نگرفتند ، هفته دوم مقابل اراک بازیشان برگزار نشد و در هفته سوم‌ استراحت داشتند.

وی تصریح کرد: تیم هورسان با سه هفته استراحت برابر تیم ما قرار گرفت که ما سه هفته پر فشار را  پشت سرگذاشتیم، نفرات ما کاملا برای حریف شناخته شده بودند و آنها شناخت کافی داشتند ولی ما هیچ شناختی از آنها نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم‌اردکان با بیان اینکه تیم هورسان تیم با تجربه ای است،بیان کرد: با یک‌فاصله خوب بازی را به سود خود به اتمام رساندیم، تیم رامسر هم در ست های دوم و سوم شایسته پیروزی بود.

فرهاد نفرزاده در پایان متذکر شد: نسبت به بازی های گذشته بازیکنان ما در مدار پیشرفت بازی کردند به نظرم بازیکنان به شکل انفرادی و تیم به شکل گروهی پیشرفت خوبی در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر داشت، به صورت کلی تیم‌ خاتم اردکان روند صعودی در لیگ داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز