خبرگزاری کار ایران

مجید تابش نژاد: سالن ایرانخودرو استاندارد نیست / داوری بازی شهرداری ورامین - پیکان مغرضانه بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۵۰

سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: در سالن غیر استاندارد ایرانخودرو مقابل پیکان قرار گرفتیم‌، بازیکنان شهرداری ورامین عملکرد خوبی داشتند.

مجید تابش نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی سه بر یک تیمش برابر پیکان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود علیرغم اینکه سالن استاندارد نبود بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند، متاسفانه خیلی از طرف داور بازی اذیت شدیم و گیم سوم را باختیم اما در ست چهارم بازی را از آن خود کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه داور بازی به گونه ای عمل کرد که مغرضانه بود، داور اول بازی هفت الی هشت اشتباه داشت و رای های داور خط هم مغرضانه بود، انگار می‌خواستند تو سالن ایرانخودرو سر تیم ورامین را ببرند، سالن ایرانخودرو سالن مسابقه نیست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه بازی زیبایی بود اما امان از سوت‌های داور بازی، بیان کرد: ناظر بازی آقای حق بین بودند که اعتراض خود را اعلام کردیم که حتما یادداشت کردند، ما بازی را بردیم هر تیمی که ببرد گلایه ندارد ببینید چقدر داوری ایراد داشت که بنده پس از برد بازی گلایه‌های خود را بیان می‌کنم.

تابش نژاد با اشاره به بازی هفته آینده تیمش، گفت: مقابل فولادسیرجان بازی سختی داریم، تیم سیرجان تیم خیلی خوبی است و در تورنمنت دریاچه ارومیه هم مقابل سیرجان بازی کردیم، تیم یه دست و خوبی هست و ما برای یک بازی خوب به سیرجان سفر می‌کنیم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز