خبرگزاری کار ایران

عظیم جزیده در گفتگو با ایلنا؛

همه چیز در تیم شهرداری گنبد قابل دسترس است / مقابل سپاهان اصفهان با برنامه ظاهر شدیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۰۸

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: در بازی حساسی مقابل تیم سپاهان اصفهان داشتیم و به بُرد ارزشمندی دست یافتیم.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی سه بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان، بیان کرد: بازی مقابل سپاهان را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در ست اول پیروز شویم اما در ست دوم به دلیل عدم‌ تمرکز ست را واگذار  کردیم ، در ست سوم بازی پایاپایی بود و مصدومیت جزئی ایگدری باعث شد با شکست مواجه شویم.

وی تصریح کرد: در ست چهارم بسیار با برنامه پیش رفتیم و به بازی برگشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم،  هدف اصلی مان خوب سرویس زدن بود و با ریسک بالا در ست پنجن سرویس زدیم ، سرویس های ما بازیکنان سپاهان را تحت فشار قرار داد و توانستیم در مجموع سه بر دو تیم سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با بیان اینکه تیم سپاهان تیم‌بزرگی است، افزود: هیچکس انتظار برد از تیم‌گنبد نداشت  من و شاگردانم مزد زحماتمان در سه هفته اخیر گرفتیم، در سه هفته اخیر تحت فشار بودیم و این هفته شگقتی ساز لیگ بودیم.

عظیم جزیده ادامه داد: بازی مقابل فولاد سیرجان در هفته سوم لیگ از دستمان در رفت و شکست خوردیم اما با برد سپاهان به لیگ برتر برگشتیم و جنگندگی تیم شهرداری گنبد در لیگ ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به بازی هفته آینده تیمش برابر تیم سایپا، متذکر شد: بازی با سایپا در تهران است ما می‌جنگیم، از بازیکنان من هیچ چیز بعید نیست و همه چیز قابل دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز