خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد: استادیوم سبزوار مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته شده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۰۲

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال اسیا ساخته شده است.

 به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مهدی علی نژاد در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت‌های ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری از سبزوار با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا، از افتتاح استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری و استادیوم دوومیدانی و همچنین استادیوم پنج هزار نفری نیشابور خبر داد.

وی در ادامه افزود: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در مجموعه ۲۱ هکتاری ساخته شده است. ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ارزش آن حالا ۷۰۰ میلیارد ریال است. این استادیوم مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال اسیا ساخته شده و با توجه به میزان نوری که دارد می‌تواند مسابقات بین اللملی را میزبانی کند.

معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  همچنین در مورد طرح‌های نیشابور به استادیوم پنج هزار نفری فوتبال و پیست آسفالت دوومیدانی اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ارزش کنونی آن ۵۰۰ میلیارد ریال است. با افتتاح این۲ پروژه در فوتبال و دوومیدانی با سخت افزار خوبی که به وجود آمده امکان شکوفایی استعدادهای جوانان در این مناطق به وجود آمده است.

علی‌نژاد گفت: ورزشکاران سبزواری از شما آقای رییس جمهور تشکر می‌کردند و مطمئنا استعدادهای بیشتری در این مناطق شکوفا خواهند شد.

آیین بیست‌وپنجمین هفته افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ورزش و جوانان امروز پنجشنبه (۳ مهرماه) با حضور رییس جمهوری برگزار و در جریان آن چندین طرح گردشگری و ورزشی در تهران و برخی از استان‌ها افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز