خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی مالک باشگاه تراکتور از کودکان مبتلا به سرطان؛

زنوزی: بهترین هدیه قهرمانی را از شما گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۷۱۹

مالک باشگاه تراکتور با ارسال پیامی از کودکان مبتلا به سرطان بابت نقاشی ارسالی‌شان تشکر کرد.

به گزارش‌ ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، به دنبال اهدای نقاشی کودکان مبتلا به سرطان به باشگاه تراکتور به مناسبت کسب مقام قهرمانی جام حذفی، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه با ارسال پیامی به این کودکان، از آنان تشکر کرد.

در پیام مالک باشگاه تراکتور آمده است:

«فرزندان عزیزم؛

نقاشی‌ای که به مناسبت قهرمانی تیم محبوب‌مان کشیده بودید را دیدم و از خوشحالی اشک از چشمانم جاری شد.

خوشحالی شما از این قهرمانی، با ارزش‌ترین هدیه برای من بود. قطعاً دعاهای شما انگیزه مضاعفی به ما و تمامی اعضای تیم داده تا بتوانیم جام قهرمانی را به شما تقدیم کنیم. از دعاهایی که برای قهرمانی تراکتور داشته‌اید و نقاشی‌تان تشکر می‌کنم و قول می‌دهم که فصل آینده نیز در کنار کادرفنی و بازیکنان تیم همه تلاش خود را برای خوشحالی شما به‌عنوان بخشی از هواداران میلیونی تراکتور به کار بگیریم.

برای‌تان آرزوی سلامتی دارم و از شما می‌خواهم که قول بدهید محکم و استوار با این بیماری مبارزه کنید و دوباره سلامتی‌تان را به دست بیاورید. 

ان‌شاءالله با بهبود شرایط و شکست بیماری کرونا، به زودی به دیدار شما خواهم آمد.

دوستدار شما، محمدرضا زنوزی مطلق»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز