خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: بازیکنان باغیرت بازی کردند / با تمام توان برای هواداران می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۷۷

سرمربی تیم استقلال تهران از عملکرد شاگردانش مقابل الاهلی عربستان تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران با هدایت مجیدنامجومطلق در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب الاهلی عربستان را از پیش رو برداشت و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.

نامجومطلق در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: امروز بازیکنان استقلال یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و یک بازی خوب انجام دادند. ما چون در یک لیگ فرسایشی حضور داشتیم بازیکنان فشار زیادی تحمل کردند. یک تعداد از بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند و با وجود اینکه مصدوم بودند خود را به این بازی‌ها رساندند.

سرمربی استقلال ادامه داد: یکی دو بازیکن نیز در اواخر این دیدار دچار گرفتگی عضلانی شدند که با این شرایط با غیرت ایرانی بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم در ادامه راه شرایطی به وجود بیاوریم که به مراحل بالاتر برسیم.

نامجومطلق درباره حمایت هواداران هم گفت: باشگاه ما هواداران میلیونی دارد و بالای 30، 40 میلیون هوادار پشت این تیم هستند. جا دارد این پیروزی را به آنها تبریک بگویم. این پیام را به هواداران می‌دهم که با تمام توان‌مان برای خوشحال کردن آنها می‌جنگیم.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی گذشته گفت: در بازی قبل ما یک نیمه بد داشتیم چون بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور بودند. در نیمه دوم آن بازی همه چیز خوب شد و آن 45 دقیقه به ما کمک کرد بازیکنان ما در این مسابقه با شرایط مسابقه وارد زمین شوند. بازیکنان من امروز شاداب‌تر بودند ولی چون مصدومان زیادی داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی و البته بدنی آماده کنیم که در بازی آتی هم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌ها هر 3 روز برگزار می‌شود کار سخت است و بازیکنان ما با این شرایط تا به حال فوتبال بازی نکردند. ما باید سعی کنیم شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم تا با آمادگی کامل در بازی آینده وارد زمین شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز