خبرگزاری کار ایران

اوضاع آشفته ذوب آهن؛ از واریز پول به حساب بازیکن جدا شده تا امتناع بازیکنان از حضور در تمرین

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۳۵

اوضاع داخلی باشگاه اصفهانی نابسامان‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان که پس از پایان فصل و بقا در لیگ برتر تغییر و تحولات زیادی داشته تا کنون شاهد خروج تعدادی از مهره‌های کلیدی خودش بوده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم با وجود جذب چند مهره لیگ برتی به گفته رحمان رضایی، سرمربی این تیم در حد انتظار نبوده و در این شرایط همچنان صحبت از جدایی چند مهره دیگر تیم هم شنیده می‌شود.

ذوبی‌ها که تا این لحظه احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر را از دست داده‌اند چندی پیش با فسخ یک طرفه قرارداد مهدی‌پور مواجه شده و این بازیکن را هم از دست دادند و در این شرایط نفراتی از جمله بوحمدان، عباسی و محمدی هم ساز جدایی کوک کرده و به دنبال دریافت رضایت نامه هستند.

مدیران باشگاه ذوب آهن در این میان اما به جای انجام اقدامی موثر دست به اشتباهات تکراری گذشته زده‌اند و واریز کردن پول به حساب بازیکن پس از فسخ قرارداد که یپش از این در مورد ارسلان مطهری اتفاق افتاده بود بار دیگر برای مهدی‌پور هم به شکلی مشابه پیش آمده است. ماجرا از آن قرار است که ذوبی‌ها برای رساندن پرداختی خود به مهدی‌پور به بالاتر از حدی که در قرارداد به او اجازه فسخ یک طرفه می‌داد 100 میلیون به حسابش واریز کردند ولی این پول زمانی به حساب هافبک سابق این تیم نشست که قراردادش را فسخ کرده و جدا شده بود.

هادی محمدی، حمید بوحمدان و محمدرضا عباسی هم که در روزهای اخیر صحبت از جدایی آنها مطرح بوده و به دنبال دریافت رضایت نامه هستند در روزهای اخیر در تمرینات تیم حاضر می‌شوند ولی تمرین نمی‌کنند و به نظر می‌رسد تصمیمشان برای جدایی جدی است. با این وجود باید دید در ادامه مسئولان ذوب آهن چه تصمیمی برای این وضعیت تیم خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز