خبرگزاری کار ایران

الاهلی می تواند برای استقلال دردساز شود

برومند:قرارداد مدافعی که پنالتی می‌دهد ۷ میلیارد تومان شده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۷۴

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل الشرطه عراق دور از انتظار بودند.

به گزارش ایلنا،پرویز برومند ، پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل الشرطه عراق دور از انتظار بوده و اگر آنها برابر الاهلی هم اینگونه بازی کنند نمی‌توانند از دور گروهی به مرحله بعد راه پیدا کنند.

بازی استقلال با الشرطه را تماشا کردید؟

 بازیکنان در این بازی به‌هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند توقع داشتم با توجه به اهمیت این بازی یک نمایش سراسر هجومی و محکم از بازیکنان استقلال ببینم .البته در اواخر بازی بازیکنان شرایط بهتری داشتند و می توانستند پیروز شوند.

فکر می‌کنید استقلال الاهلی را شکست می‌دهد؟

الاهلی عربستان تا آن اندازه که من اطلاعات دارم، تیم ضعیفی نیست و می‌تواند برای استقلال دردسرساز باشد و قطعا روز سختی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم پیش‌بینی می‌شود. استقلال راه را برای خودش دشوار کرده و همین مساله شرایط را پیچیده می‌کند.

خیلی ها می گویند بازیکنان به دلیل اتفاقات اخیرتمرکز نداشتند نظر شما چیست؟

 دقیقا تیم بزرگی مثل استقلال یک نفر را می‌خواهد که بالای سرش حضور داشته باشد و بتواند مشکلات تیم و حاشیه‌هایش را جمع‌وجور کند. فکر می‌کنم نمایش استقلال ضعیف‌ بود و تنها در نیمه‌دوم با حضور مطهری و کریمی کمی آهنگ استقلال هارمونی بهتری پیدا کرد 

به صعود خوش بین هستید؟

راستش من خیلی به صعود خوشبین نیستم. البته با این نمایشی که در بازی مقابل الشرطه دیدم، این حرف را می‌زنم و اگر این تیم در بازی آخر متحول شود شرایط فرق می‌کند و این وظیفه کادرفنی است تا ‌انگیزه را به بازیکنان تزریق کند. درکل برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاقات روز آخر مرحله گروهی طوری رقم بخورد که منجر به صعود این تیم شود.

نظرتان در خصوص رقم بالای بازیکنان چیست؟

 سعادتمند که بلد است گزارش ماهانه اعلام کند، لطفاً رقم قرارداد بازیکنان را هم اعلام‌کنند، چون شایعاتی وجود دارد که اگر حقیقت داشته باشد، فاجعه خواهد بود. مثلاً می‌گویند بازیکنی که تا پایان فصل آینده با باشگاه قراردادی به ارزش ۲/۲ میلیارد تومان داشته است بعد از مراجعه به مدیریت فعلی باشگاه این قرارداد را پاره کرده‌اند و یک قرارداد جدید دو ساله با قیمت ۱۴ میلیارد تومان منعقد کرده‌اند یا مثلاً قرارداد جدید فلان مدافع تیم برای دو فصل حدود ۱۳ میلیارد است یا قرارداد مدافعی که مدام خطا می‌کند و پنالتی می‌دهد برای یک فصل بیش از ۷ میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز