خبرگزاری کار ایران

پزشک استقلال: وضعیت وریا تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۸۵

با اعلام پزشک استقلال شرایط حضور وریا غفوری در دیدار پایانی مرحله گروهی استقلال تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پزشک باشگاه استقلال درباره وضعیت مصدومیت وریا غفوری گفت: ایشان مقداری از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت است و مصدومیت چندان جدی نیست و اقدامات درمانی در حال انجام است. انشاالله اگر مشکلی نیاید و اگر در تمرینات تست را پشت سر بگذارد مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشد.

وی درباره اینکه آیا احتمال حضور او برابر الاهلی وجود خواهد داشت گفت: فعلا کارهای درمانی را دنبال می کنیم و در حال درمان هستیم و در حال حاضر به شکل قطعی نمی‌توانم بگویم.

کاوه ستوده درباره انتشار اخبار مربوط به مثبت شدن تست کرونای برخی اعضای تیم شرطه و نگرانی بابت شرایط اعضای استقلال گفت: صحبتی که شده بود این بود که مربی بدنساز آنها دچار کرونا شده و امکان این وجود داشت که به بازیکنان آنها نیز سرایت کند. ای اف سی امسال با توجه به تمهیدات سختگیرانه در خصوص کرونا دارد، قبلا تست داده بودیم که منفی بود. در برنامه زمانبندی امروز هم از اعضای تیم تست گرفته شد و علائمی در بین اعضای تیم خوشبختانه دیده نمی شود.

پزشک استقلال درباره وضعیت دیگر بازیکنان گفت: آقای غفوری کارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام می دهند. بقیه بازیکنان در سلامتی کامل قرار دارند و انشاالله فردا با آمادگی کامل در اختیار کادرفنی خواهند بود.

وی درباره شایعه مصدومیت شیخ دیاباته نیز گفت: نه، ایشان اصلا مصدومیتی ندارد. در حال حاضر در اردوی استقلال آقای یزدانی کارهای درمانی خود را دنبال می کند و به بازی الاهلی نخواهد رسید. آقای وریا غفوری هم کارهای درمانی خود را دنبال می کند و انشاالله بتوانیم طی ساعات باقیمانده شرایط همراهی تیم را برای او فراهم کنیم و از وجود او استفاده کنیم که در چند ساعت آینده مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز