خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: محکوم به شکست الاهلی هستیم / برای هدف‌مان می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۸۰۲

سرمربی تیم استقلال تهران از تاخیر یک ساعته برای حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم بخاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم. 

او ادامه داد: فردا بازی سرنوشت سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم. همانطور که بعد از بازی عرض کردم. تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

سرمربی استقلال افزود: در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه‌های آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید.

مجید نامجو مطلق در پایان نشست خبری گفت: این اتفاقی که برای ما امروز افتاد و یک ساعت در راه بودیم آخرین اتفاق باشد و تکرار نشود، ما فردا بازی مهمی پیش رو داریم و نیاز به تمرکز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز