خبرگزاری کار ایران

برد خیره کننده شارجه مقابل التعاون با شش گل/ کار پرسپولیس برای صعود سخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۵۳۸

نماینده امارات بعد از برد درخشان در بازی با الدحیل، اینبار التعاون را با شش گل در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم الشارجه امارات و التعاون عربستان به عنوان دو همگروهی تیم پرسپولیس از ساعت 21:30 امشب به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری شش گله نماینده امارات همراه شد تا آنها بازگشتی باشکوه به این رقابت‌ها داشته باشند و مدعی صعود باشند.

 

بعد از گل ثانیه پایانی در نیمه اول، طوفان الشارجه‌ای‌ها از دقیقه 47 آغاز شد و آن‌ها در 20 دقیقه توانستند 6 گل به حریف عربستانی خود بزنند و نمایش فوق‌العاده‌ای را به اجرا در آوردند؛ التعاون که در لیگ عربستان نتایج خوبی را کسب نکرد، در شروع مجددا لیگ قهرمانان آسیا نیز دو شکست متوالی یک گله مقابل پرسپولیس داشت و امشب در دوحه مقابل الشارجه تحقیر شد.

 

ویلیتون ستاره نخست امشب الشارجه بود و توانست در برتری 6 گله تیمش، هت‌تریک کند؛ کایو هم یکی دیگر از ستارگان امشب اماراتی‌ها بود که توانست یک گل و یک پاس گل برای تیمش ثبت کند.

 

با نتیجه به دست آمده صعود التعاون دور از دسترس به نظر می‌رسد؛ به ویژه این‌که آن‌ها باید در هفته پایانی مقابل الدحیل قطر قرار گیرند. با قدرت‌نمایی الشارجه این تیم پیش از دیدار پایانی، هم‌امتیاز با پرسپولیس شد و به دلیل تفاضل گل بالای خود توانست در جایگاه دوم جدول گروه C قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز