خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی : در شرایط حساس بازیکنان لبنیات هراز خوب عمل نکردند / سپاهان مدعی قهرمانی لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۰۲

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می گوید : بازیکنان تیم هراز در امتیازات حساس از تجارب خود استفاده نکردند ، اگر در امتیازات بالا عملکرد بهتری داشتیم‌نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شکست سه بر دو تیمش برابر تیم سپاهان اصفهان ، بیان کرد: از قبل می دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم مقابل تیمی بازی کردیم که برای قهرمانی بسته شده و تیم بسیار خوبی است .

وی تصریح کرد: در ست اول بازی زمانی که عقب افتادیم با تغییراتی که انجام دادیم به خوبی بازسازی شدیم و توانستیم بازی را برگردانیم بازی نزدیک شد اما در نهایت ست را ۳۰ بر ۲۸ واگذار کردیم در ست دوم مسلط بر بازی بودیم در واقع استنباط من این است بازیکنان هراز از تجربه خود استفاده نکردند و ست دوم را شکست خوردیم.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل ادامه داد : در ابتدای ست سوم سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم تا نظم تیمی را برگردانیم ، دو تغییر در تیم به ما کمک کرد تا ست سوم و چهارم را به خوبی به پایان برسانیم البته اگر اشتباهات ست دوم را نداشتیم‌ میتوانستیم برنده بازی باشیم.

بهروز عطایی با بیان اینکه در شرایط حساس نظم تیمی هراز دچار مشکل می شود،گفت: ست پنجم ۱۵ امتیازی است و اگر تیمی دو امتیاز عقب بیفتد کار سخت می شود علیرغم اینکه خیلی بر روی آن کار کرده بودیم در شرایط حساس باریکنمان درست عمل نکردند و نتوانستیم پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد : در چهار بازی اول لیگ بازی های سنگینی داشتیم ، تیم پیکان هم به دلیل نداشتن پاسور به مشکل خورد وگرنه تیم بسیار خوب و با قابلیت بالایی است ، تیم سیرجان بازیکنان خوبی دارد و نتایج خوبی را هم کسب کرده ، تیم های سپاهان و سایپا مدعیان قهرمانی لیگ هستند ، بازی های سختی را در ابتدای لیگ داشتیم اما ما زیاد به آن اهمیت نمی دهیم فقط سه بازی بازی سخت برای ما فشار ایجاد کرد.

سرمربی تیم لبنیات هراز درباره بازی هفته آینده تیمش برابر سایپا، متذکر شد:  بازی با سایپا بازی سختی است ، بازیکنان با کیفیتی در تیم سایپا حضور دارند و سعی میکنیم والیبال زیبایی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز