خبرگزاری کار ایران

مونت: کپا از حمایت همه ما برخوردار است/ هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۰۱

هافبک تیم چلسی از گلر این تیم که این روزها زیر فشار انتقادات است، حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، کپا، گلر اسپانیایی چلسی این روزها بیش از هر زمان دیگری بابت اشتباهات فاحشش در دروازه آبی‌های لندن زیر فشار انتقادات قرار دارد و گل‌هایی که در دیدار با لیورپول دریافت کرد این موضوع را شدیدتر کرد.

میسون مونت، هافبک چلسی در مورد عملکرد کپا و انتقاداتی که به او می‌شود گفت: همه ما میدانیم که کپا دروازه بان باتجربه ای است و او می‌داند که نیاز است به چه چیزی توجه کند تا پیشرفت کند و ما هم همه جوره پشتش هستیم. همه ما اشتباه می‌کنیم، من اشتباه می‌کنم و توپ را در زمین حریف از دست میدهم ولی این موضوع با عقب زمین متفاوت است. همانطور که گفتم همه ما پشت او هستیم و از او حمایت می‌کنیم چون حالا نیاز است که با روحیه بالا به بازی بعدی فکر کنیم.

مونت در مورد بازی هم گفت: بازی می‌توانست متفاوت باشد اما اینطور نشد. وقتی به بازی نگاه میکنیم می‌دانیم در کدام نقاط می‌شود پیشرفت کرد. مسلماً نسبت به فصل قبل انتظارات بیشتری از ما وجو دارد و می‌دانیم که می‌توانیم بهتر کار کنیم چون تیم خوبی هستیم اما مطمئناً زمان می‌برد که باهم هماهنگ شویم. در نیمه اول بازی با لیورپول وقتی 10 نفره شدیم شرایط سخت شد. فکر می‌کنم در نیمه اول کنترل بازی در دستمان بود و شاید اگه از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم چند گل هم بزنیم و بازی متفاوت شود ولی اینطور نشد و باید در برخی موارد بهتر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز