خبرگزاری کار ایران

بازی های لیگ برتر کیفیت واقعی خود را ندارد / نمایش خوبی برابر تیم ورامین داشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۱۹۵

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد می گوید : رقابت دو تیم شهداب یزد و شهرداری ورامین بازی خوبی و نزدیکی بود و با برنامه ظاهر شدیم.

محمد عمده غیاثی درباره پیروزی سه بر دو تیمش برابر تیم والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازی خوبی مقابل تیم ورامین ارائه دادیم، بیان کرد: متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا بازیکنان ماه ها از فضای والیبال و تمرینات دور بودند و بازی ها هنوز آن کیفیت واقعی خود را ندارد.

وی تصریح کرد: کم کم کیفیت بازی تیم ها در هفته های آینده بهتر خواهد شد ، تیم شهداب یزد از سه بازی که پشت سر گذاشت دو بازی خارج از خانه بود و بازی های نسبتا پرفشاری را داشتیم و در مقابل تیم ورامین بازی زیبایی را شاهد بودیم هر دو تیم تلاش خوبی داشتند اما در نهایت پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با اعلام اینکه از داوری بازی مقابل ورامین رضایت دارم ، افزود : با توجه به پنج ست شدن بازی داور عملکرد خوبی داشت ، نگاه مجموعه شهداب پیروزی مقابل ورامین بود و ما هم برای کسب بُرد به میدان رفتیم.

محمد عمده غیاثی در پایان با اشاره به بازی روز چهارشنبه تیمش برابر شهرداری قزوین، گفت: بازی هفته چهارم ما مقابل تیم شهرداری قزوین در یزد است ، بازی خوبی خواهد بود و در همه بازی ها با برنامه پیش خواهیم رفت تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز