خبرگزاری کار ایران

این العین آن تیمی که ۴ گل خورد نیست

سید صالحی: بازی امروز برای سپاهان مرگ و زندگی است/ پرسپولیس نیازی ندارد خودش را به آب و آتش بزند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۱۶۸

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدارهای امروز دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا امروز به ترتیب به مصاف العین امارات و الدحیل قطر خواهد رفت و شرایط دو تیم در جدول به کلی متفاوت است. سپاهان با کسب تنها 3 امتیاز از 4 بازی رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده و شانس اندکی برای صعود دارد و از سوی دیگر پرسپولیس با 7 امتیاز صدرنشین گروه است و شانس خوبی برای صعود دارد.

سیدمهدی سیدصالحی، پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط سپاهان پیش از بازی امروز اظهار داشت: سپاهان دو دیدار قبلی خود مقابل التعاون را در شرایطی شکست خورد که می‌توانست نتایج متفاوتی رقم بخورد. در بازی اول تغییراتی که در ترکیب ایجاد شده بود و تغییرات تاکتیکی مد نظر کادرفنی هنوز جا نیافتاده بود و کمی ناهماهنگی در تیم شاهد بودیم ولی در مجموع سپاهان بازی خوبی انجام داد و روی عدم آمادگی بدنی و تمرکز چند بازیکنش نتوانست نتیجه بگیرد. در بازی دوم سپاهان عملکرد بهتری داشت و تیم برتر زمین بود ولی از فرصت‌هایش استفاده نکرد و حریف در کمال فرصت طلبی دو موقعیت نصفه و نیمه را تبدیل به گل کرد و به برتری رسید. تفاوت دو تیم از نظر من تفاوت بازیکنان خارجی‌شان است. عملکرد جونز، گلر این تیم و عبدالرزاق حمدالله در خط حمله و سایر بازیکنان خارجی این تیم را دیدید. این را هم در نظر بگیرید که نویدکیا چند روز قبل از دیدارهای آسیایی تیم را تحویل گرفت و نتوانست کار بدنی روی بازیکنان انجام دهد و تنها فرصت این را داشت که تیم را از لحاظ روحی تقویت کند و انتظار زیادی نباید داشت.

وی افزود: دیدار امروز به نظرم بازی مرگ و زندگی برای سپاهان است چرا که آخرین فرصتش را برای ماندن در رقابت‌ها استفاده می‌کند و باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. العین نسبت به قبل از کرونا کمی تقویت شده و تیم بهتری از قبل است و توانست مقابل السد در بازی رفت توانست مساوی بگیرد ولی در بازی برگشت با نتیجه سنگین شکست خورد. به نظرم سپاهان با تمرکز کافی و روحیه خوب می‌تواند مقابل العین نتیجه بگیرد.

سیدصالحی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس توانست دو برد خوب مقابل التعاون کسب کند و با این 6 امتیاز به صدر جدول برسد و وضعیت خوبی در جدول دارد. در بازی اول بازیکنان جدید این تیم کمی ناهماهنگ بودند ولی در بازی دوم وضعیت بهتر شد و فکر می‌کنم در بازی امروز هم باز اوضاع بهتری در این تیم شاهد باشیم. با توجه به وضعیت پرسپولیس در جدول به نظرم نیازی ندارند زیاد خودشان را به آب و آتش بزنند و یک تساوی هم برای این تیم خوب است.

وی در پایان گفت: یک نکته منفی در مورد تیم‌های ایرانی تعداد کم گل‌های به ثمر رسیده است. استقلال یک گل زد، پرسپولیس دو برد یک بر صفر داشت و سپاهان هم گلی به ثمر نرسانده و این آمار به نظرم جای بحث و بررسی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز