خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها با الشرطه استارت می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۹۷

شکست احتمالی استقلال مقابل الشرطه به معنای حذف از رقابت هاست.

به گزارش ایلنا،استقلال آسیایی. این تیمی است که علاقه مندان به فوتبال ایران و هواداران آبی مدت هاست که چشم انتظار دیدن آن هستند. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به صورت متمرکز در دوحه قطر در حال برگزاری است که با وجود اینکه شش روز از آغاز این مسابقات می‌گذرد ولی به دلیل انصراف الوحده امارات، دو بازی استقلال برابر این تیم برگزار نشد و آبی پوشان بیش از یک هفته است که فقط در دوحه تمرین کرده اند.

با این حال، آنها امشب در یکی دیگر از  بازی‌های خود در گروه A از ساعت 22:30 در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف الشرطه عراق می‌روند تا ادامه رقابت‌های خود در آسیا را استارت بزنند. آبی پوشان پایتخت در حالی در این مسابقه به میدان می‌روند که یکی از عجیب‌ترین روزهای تاریخ خود را می‌گذارند. استقلال در قطر به سر می‌برد ولی هوادارانش در تهران از بلاتکلیفی این تیم ناراحت و عصبانی هستند و یک بار مقابل فدراسیون فوتبال و یک بار مقابل باشگاه شان تجمع می‌کنند.

در این اوضاع و احوال که باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پرونده جذب آندره آ استراماچونی بسته شده، مجید نامجومطلق در دوحه تیمش را برای صعود از گروه آماده می‌کند ولی هنوز مشخص نیست که چه کسی در فصل آینده روی نیمکت این تیم می‌نشیند. شرکت نکردن الوحده در لیگ قهرمانان هم به نظر نامجومطلق به ضرر استقلال تمام شده و حالا باید دید آنها با چه شرایطی برابر الشرطه‌ای قرار می‌گیرند.

تیمی که پنجشنبه توانست تیم صدرنشین گروه یعنی الاهلی عربستان را دو بر یک شکست دهد و نشان دهد از انگیزه بالایی برای صعود برخوردار است. با این برد الشرطه، وضعیت این گروه 3 تیمی پیچیده شده است. در حال حاضر الاهلی با شش امتیازتیم اول گروه است و الشرطه با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال یک امتیازی هم که در بازی رفت با الشرطه به تساوی یک بر یک رسید، به دنبال این است که حریف عراقی خود را شکست دهد و شرایط خود را در این گروه بهتر کند. البته آبی پوشان می‌دانند که باید تنها در این بازی به پیروزی برسند، چرا که شکست احتمالی مقابل الشرطه به معنای حذف از رقابت هاست.

نکته‌ای که در خصوص این بازی وجود دارد این است که بنابر اعلام رسانه‌های عراقی، مصدومیت  محمد قاسم ماجد مهاجم تاثیرگذار الشرطه تشدید شده و او به بازی مقابل استقلال نمی‌رسد ولی در مقابل علی کریمی هافبک دفاعی آبی‌ها بامداد دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا به اردوی این تیم ملحق شود و حالا باید دید نامجومطلق از او استفاده خواهد کرد یا خیر.

البته استقلال بازیکنان دیگری مانند شیخ دیاباته، مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری را دارد که روی گلزنی آنها حساب کرده و امیدوار است با حضور این بازیکنان به پیروزی برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز