خبرگزاری کار ایران

توتونی: بازی با العین آخرین شانس ما برای ماندن است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۶۳

مربی سپاهان در مورد تقابل تیمش با العین صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل العین در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی با العین برای ما یک بازی خیلی مهم است چرا که آخرین شانس ما برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها محسوب می‌شود.

 او سپس با تمجید از العین بیان کرد: ما در دو بازی گذشته تیم العین را دیده ایم و این تیم را تیم شایسته ای می دانیم. العین یکی از تیم های با کیفیت غرب آسیا است. اما با نهایت احترام به دنبال کسب سه امتیاز هستیم؛ چون اگر این اتفاق نیفتد، دیگر صعودی در کار نخواهد بود. بنابراین اهمیت بازی کاملا برای ما مشخص است و نهایت تلاشمان این است که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

توتونی در پاسخ به این سوال که سپاهان چطور پس از دو باخت پیاپی و فشاری زیادی که تحمل می کند، آماده بازی برابر العین می شود، عنوان کرد: وقتی به عنوان بازیکن یا مربی وارد جام باشگاه های آسیا می شوید، باید طاقت تحمل چنین فشارهایی را هم داشته باشید. این ها چیزهای تازه ای نیست. به هر حال هم بازیکنان ما بازیکنان باتجربه ای هستند و هم کادر فنی تیم فشار را می فهممد و می داند چطور با آن مواجه شود. بعد از دو بازی خوبی که بچه های ما انجام دادند و شایسته بیشتر از چیزی بودند که رقم خورد، طبیعتا روی مسائل ذهنی آنها تاثیراتی گذاشته است ولی ما می دانیم که باید در مورد بازی های اینده فکر کنیم و از گذشته برای رقم زدن آینده بهتر استفاده کنیم.

سوال بعدی از توتونی در رابطه با سرمایش ورزشگاه و تکنولوژی آن بود و مربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: شرایط بسیار خوبی است. من تبریک می گویم به باشگاه السد و فدراسیون فوتبال قطر.

از توتونی در رابطه با پیروزی احتمالی السد برابر النصر پرسیده شد، که اگر این اتفاق رخ دهد، سپاهان دیگر شانسی برای صعود نخواهد داشت. مربی سپاهان درباره این موضوع گفت: بله این را می دانیم ولی انسان به امید زنده است. ما امیدواریم اتفاقات طوری رقم بخورد که هنوز شانسی برای صعود داشته باشیم.

از توتونی در رابطه با کیفیت الغسانی مهاجم عمانی سپاهان پرسیده شد و او در واکنش به این سوال افزود: من قبلا هم به این سوال پاسخ داده ام. آقای الغسانی بازیکن با کیفیتی است و سال آینده هم با تیم ما قرارداد دارد و در تیم ما خواهد بود. این بازیکن جای پیشرفت خیلی بیشتری دارد و ما سعی داریم که او به این در این زمینه کمک کنیم؛ البته که انتظار داریم او هم به ما و باشگاه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز