خبرگزاری کار ایران

تخلف تیم‌ سایپا تهران در دو بازی ابتدایی لیگ برتر / مشکلات شهروند اراک رفع شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۳۹

دبیر کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال می گوید: بازیکن شماره ۱۷ تیم سایپا تخلف کرده است و در جلسه کمیته انضباطی درباره آن‌تصمیم‌گیری خواهد شد.

نادرانصاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ، با بیان اینکه تخلف بازیکن تیم سایپا در دو بازی ابتدایی لیگ‌برتر ثابت شده است،بیان کرد: بازیکن‌شماره ۱۷ تیم سایپا در بازی مقابل هورسان رامسر با شماره ۱۱به میدان رفته است که تخلف محسوب می شود و در بازی خاتم‌اردکان هم این بازیکن همین کار را تکرار کرد که ناظر مسابقه متوجه این موضوع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگه منشی و فیلم بازی تیم های سایپا ، جلسه کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد ، با باشگاه و بازیکن خاطی برخورد انضباطی می شود .

دبیر کمیته رویدادهای فدراسیون درباره اینکه آیا نتیجه بازی ها تغییر خواهد کرد یا خیر ؟ ، گفت: فکر نکنم‌ در نتایج بازی تغییری ایجاد شود اما اگر در جریان بازی تیم‌ مقابل سایپا متوجه این اشتباه میشد تمامی امتیازاتی که این بازیکن با پیراهن شماره ۱۱ بازی کرد بر میگشت اما حالا کمیته انضباطی در این باره تصمیم خواهد گرفت.

انصاری در پایان با اعلام اینکه مشکلات تیم شهروند اراک مرتفع شد،متذکر شد: شهروند اراک مشکلات آن‌حل شد و از ساعت ۱۶ روز یکشنبه برابر خاتم‌اردکان‌قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز