خبرگزاری کار ایران

کامیابی نیا: الدحیل تیم بزرگی است / با تمرکز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۱۹

هافبک تیم پرسپولیس درباره رویارویی با الدحیل قطر گفت: هر چهار تیم مدعی صعود هستند. تیمی که ذهنیت قوی‌تری داشته باشد قطعا از این گروه صعود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی نیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل قطر به همراه یحیی گل محمدی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کامیابی نیا گفت: فکر می‌‌کنم مرحله گروهی خیلی سختی داریم. هر چهار تیم مدعی صعود هستند. تیمی که ذهنیت قوی‌تری داشته باشد قطعا از این گروه صعود خواهد کرد. من فکر می‌کنم یکی از این تیم‌ها پرسپولیس باشد.

او ادامه داد: شرایط خوبی داریم. هر سه روز بازی می‌کنیم و کمی ریکاوری برای بازیکنان سخت شده اما مربیان برنامه ریزی خوبی کردند. امیدوارم برابر الدحیل برنده باشیم و قطعا هم همینطور خواهد بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما بازی به بازی تمرکز میکنند تا سه امتیاز را بگیریم و انشاالله از گروه صعود کنیم.

کامیابی نیا درباره اینکه سابقه بازی برابر الدحیل را داشته و با توجه به شناختی که از این حریف دارد، چه تفاوتی بین تیمی که قبل و بعد از کرونا داشتند، اینطور توضیح داد: تیم بزرگی هستند و در این چند ساله برنامه خوبی داشتند. مانژوکیچ را از دست دادند و البته بازیکنان خوبی جذب کردند. با تیم خوبی بازی داریم و آنها مدعی صعود هستند و ما هم همینطور. آنها تیم بزرگی هستند اما تمام تلاش را خواهیم داشت تا از الدحیل امتیاز بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره تقابل با رامین رضاییان گفت: او بازیکن خوبی است که در این مدت پبشرفت چشمگیری داشته است. او در فصل گذشته در الشحانیه حضور داشته و با سعی و تلاشی که داشته توانسته نظر الدحیل را جلب کند و به این تیم پیوسته است. برای او آرزوی موفقیت می کنم در بازی‌های بعدی و البته امیدوارم مقابل ما آن شرایط خوب را نداشته باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز